اراک معطر به عطر شهادت شد

امروز در اخرین ساعات روز 26 مهرماه مردم شهرستان اراک میزبان پیکر مطهر دو شهید مدافع حرم شد شهیدانی که دفاع از اسلام را دین خود دانسته و یاری گر کاروان کربلا در سوریه شدند.
کد خبر: ۸۹۳۵۸۸۲
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی امروز 26 مهرماه سال 1396 و مردم شهرستان اراک استان مرکزی میزبان پیکر پاک و مطهر شهدای مدافع حرم "پاسدار عبدالله خسروی" و "سید جاوید حسینی" هستند.

شهدایی که دفاع از حریم اهل بیت(ع) را وظیفه خود دانسته و در خارج از مرزهای جغرافيايی کشور پرچم "لبیک یا حسین(ع)" در دست گرفتند. 

یکی از ایران و دیگری از تیپ سرافراز و دلاور فاطمیون; که با حضور خود در سوريه و ايستادگی در برابر گروه های تروریستی تکفیری که خود بازیچه دستان استکبار و استعمار جهانی, بیش نیستند فریاد یاری و همراهی کاروان اسرا کربلا را سر دادند و با نثار جان خویش دین خود را به اسلام ادا کردند.

اینان و صدها شهید مدافع حرم دیگر در شرایطی عازم سوریه شدند و اجازه ندادند که بار دیگر زینب(س) تنها بماند که یزیدیان زمان تشنه تر از هر زمان دیگری برای از بین بردن اسلام و قران قد علم کرده اند.

جبهه کفر و باطل این روزها مجهزتر از هر فرصت دیگری با خنجرهای برنده و از غلاف بیرون امده با خوی وحشی گری همچنان از بریدن سرها امتناع نداشته و به دنبال این هستند که هر فریاد خیرخواهی و ظلم ستیزی را خفه کنند.

در چنین شرایطی است که سربازان دفاع از اسلام و خط سرخ شهادت غيورمردانه و بی باک به دل دشمن می زنند و همچون قیام عاشورا به تبعیت از سربازان و پای در رکابان امام حسين(ع) ندای امام عصر خویش را لبیک گفته و تا اخرین قطره خون برای دفاع از اسلام ایستادگی کردند و در نهایت به ارزوی خویش دست یافتند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات