خبرهای داغ:
با حضورفرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی خاتم‌الانبیاء (ص):

خانه عالم روستای موسویه در شهرستان قاینات افتتاح شد

خانه عالم روستای موسویه شهرستان قاینات به نمایندگی از 50پروژه عمرانی عام المنفعه ومحرومیت زدایی در خراسان جنوبی به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۹۲۵۳۶۱
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی،خانه عالم روستای موسویه شهرستان قاینات به نمایندگی از 50پروژه عمرانی عام المنفعه ومحرومیت زدایی با حضور سردارحزنی فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی خاتم‌الانبیاء (ص)سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی به بهره برداری رسید.

زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی با اعلام این خبر افزود: اعتبار هزینه شده برای افتتاح این 50 پروژه  2 میلیارد و 500 میلیون تومان است.
وی بیان داشت: از این میزان 25 پروژه به مبلغ 14 هزار میلیون ریال از محل اعتبارات قرارگاه پیشرفت و آبادانی و 25 پروژه نیز به مبلغ 11 هزار میلیون ریال از محل اعتبارات قرارگاه محرومیت زدایی سپاه است.

وی اظهار داشت: احیا و مرمت 21 رشته قنات، احداث 6 باب استخر ذخیره آب و 5 باب خانه عالم، احداث و تکمیل 4 باب مسجد، احداث 4 باب کتابخانه عمومی و 10 باب سرویس بهداشتی عمومی از جمله پروژه‌های افتتاحی در هفته دفاع مقدس است.

محمد زهرایی مسئول بسیج سازندگی استان  اعتبار هزینه شده برای ساخت خانه عالم روستای موسویه شهرستان قاین را 55 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: از این میزان 50 درصد از محل اعتبارات قرارگاه قرب کوثر و 50 درصد نیز توسط سازمان تبلیغات اسلامی بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها