خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی:

زلزله هیچ خسارتی به تاسیسات گازرسانی مناطق زلزله زده خراسان جنوبی وارد نکرده است

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه خوشبختانه زلزله بامداد امروز هیچ گونه خسارتی به تاسیسات گازرسانی در مناطق زلزله زده استان نداشته است از آمادگی لازم نیروهای این شرکت در برابر هرگونه حوادث غیر مترقبه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۳۹۳۸
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان جنوبی در پی وقوع زلزله ۴.۷ ریشتر در 17 کیلومتری خوسف و ۲۵ کیلومتری بیرجند به فاصله چند دقیقه پس از وقوع زمین لرزه فرآخوان حضور نيروهاي امدادي و تعميراتي اداره گاز شهرستانهاي بيرجند و خوسف به منظور بررسی ، اطلاع یابی از میزان آسیب دیدگی احتمالی تاسیسات و ایجاد آمادگی لازم در نیروها صورت پذيرفت .


مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی با تاکید بر حفظ آمادگی نیروها و تجهیزات لازم در زمان بحران اظهار داشت : با توجه به سابقه وقوع زمین لرزه در استان و غیر قابل پیش بینی بودن زمین لرزه ، حفظ آمادگی نیروها و پیشگیری از هرگونه حوادث احتمالی مهمترین برنامه اجرایی در مدیریت صحیح بحران خواهد بود.


فرشید دشتی بیان کرد: طی بررسی و ارزیابی های صورت پذیرفته در شهرهای خوسف و بیرجند خوشبختانه خسارتي به تاسيسات گازرساني وارد نشده است.


وی در پایان ضمن قدردانی از همکاری و تعامل به موقع و مطلوب كاركنان شركت گاز استان در بحث مدیریت بحران ، از تمام هم استانی های گرامی در مناطق زلزله زده به ویژه روستاهای کانون زلزله درخواست کرد تا در اسرع وقت نسبت به کنترل اتصالات گاز و دودکش وسايل گازسوز خود اقدام نمايند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها