امام جمعه کمیجان:

شهدای مدافع حرم ثابت کردند که دفاع مرز نمی‌شناسند

امام جمعه کمیجان گفت: شهدای مدافع حرم ثابت کردند که مرز نمی شناسند و هر کجا مظلوم باشد، به یاری آنها می شتابند و نام و یاد شهیدان و حرف اول آنها حفظ آرمان‌های رهبری و امام بوده و هست.
کد خبر: ۸۹۰۵۸۹۶
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، از کمیجان؛ حجت‌الاسلام مقدسی‌پور امام جمعه کمیجان در مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم "محسن حججی" که در مسجد امیرالمومنین علی(ع) کوی فرهنگیان این شهرستان برگزار شد با بیان ویژگی‌های شهدای مدافع حرم گفت: مدافعان حرم، جوانانی ولایی و انقلابی هستند که در مسیر مولا و سالار شهیدان ابا عبدالله(ع)  گام نهادند.

وی افزود: این جوانان ولایی و مومن برای دفاع از اسلام در مقابل جبهه باطل ایستادند و برای این منظور دست از جان شستند و برای دفاع از حرم عمه سادات زن و فرزند را به خدا سپردند و رهسپار نبردی نابرابر شدند.

امام جمعه کمیجان با اشاره به اینکه ما مدیون شهدا و جانبازان مدافع حرم  هستیم، گفت: ایثار شهدای مدافع حرم در تاریخ ماندگار است و مهم‌ترین پیامی که این شهدا به دشمنان و استکبار جهانی این است که مردم و به ویژه نسل جدید همان روحیه دوران دفاع مقدس را همچنان حفظ کرده‌اند.

حجت‌الاسلام مقدسی‌پور تصریح کرد: تقرب به خداوند ویژگی خاص شهدای مدافع حرم است، دشمنان گمان نکنند که برخی از مسائل مردم ما را مشغول کرده و مردم از روحیه ایثار فاصله گرفته‌اند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود: پیشرفت مادی و معنوی جامعه در گرو این روحیه انقلابی است به طوری که اگر این فرهنگ شهادت، ایثار و فداکاری همچنان ادامه داشته باشد ما می‌توانیم به پیشرفت‎های مادی برسیم و نیز آن پیشرفتی که ما برای توسعه پایدار و همه جانبه نیاز داریم با جهاد و ایثار به دست می‌آید.

امام جمعه کمیجان خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم ثابت کردند که مرز نمی شناسند و هر کجا مظلوم باشد، به یاری آنها می شتابند و نام و یاد شهیدان و حرف اول آنها حفظ آرمان‌های رهبری و امام بوده و هست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات