خبرهای داغ:
کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی رزن خبر داد

اعزام جهادگران فرهنگی قرآنی به روستاهای محروم رزن

کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان رزن از اعزام نخستین گروه جهادگران فرهنگی قرآنی به روستاهای محروم رزن خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۱۰۱۶
|
۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، اکبرشمسی دلربا از ثبت نام و اعزام جهادگران قرآنی و فرهنگی برای دومین سال متوالی به مناطق محروم شهرستان رزن خبر داد.

وی در ادامه گفت: طرح اعزام جهادگران فرهنگی قرآنی از سری طرح های ابداعی و بومی برای دومین سال در استان همدان درحال برگزاری است و کانون قرآن این شهرستان با هماهنگی اداره برنامه ریزی امور قرآنی تبلیغات استان همدان، از جهادگران قرآنی- فرهنگی ثبت نام کرده است.

کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان رزن از شناسایی مناطق محروم فرهنگی شهرستان رزن خبر داد و گفت: از روحانیون، مبلغین و مبلغات، اساتید و معلمان قرآن و مداحان و افراد علاقمند و توانمند در حوزه‌های قرآنی و فرهنگی که دغدغه مسائل فرهنگی در جامعه را به‌ویژه در مناطق محروم فرهنگی دارند، ثبت نام شده تا به مناطق محروم فرهنگی اعزام ‌شوند.

وی یادآور شد: برگزاری برنامه هایی نظیر نمازجماعت، بیان احکام شرعی، کلاس آموزش قرآن، اخلاق و قرائت دعای جمعی درمسجد ازجمله برنامه های این طرح است.

شمسی‌دلربا گفت: امسال نخستین گروه جهادگران فرهنگی قرآنی به روستاهای «کمندان» و «وسمق» از توابع بخش قروه درجزین اعزام شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات