فرمانده حوزه ولیعصر(عج)شهرکاکی

نگاه متوهمانه به امریکا باید اصلاح شود

فرمانده حوزه ولیعصر شهر کاکی با اشاره به اینکه در طول 39 سال انقلاب،امریکا بیشترین ضربه را به انقلاب اسلامی وارد کرده است گفت: امریکا دشمن است و نگاه متوهمانه به امریکا باید اصلاح شود.
کد خبر: ۸۸۷۴۹۲۳
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، عبدالله اسکندری در نشست روشنگری بسیج فرهنگیان با اشاره به تقابل نظام سلطه با انقلاب اسلامی از آغاز انقلاب تا به امروز گفت : استکبار جهانی در ادوار مختلف و در محور های گوناگون به مواجهه با انقلاب اسلامی اقدام کرده است و این تقابل ناشی از افزایش قدرت نرم انقلاب اسلامی در منطقه است.
وی اسناد و موافقیت نامه های بین المللی را یکی دیگر از محورها دانست و تصریح کرد:  برجام و سند 2030 از اسناد مهمی هستند که باید در مواجهه با آنها هوشیاری واقدام انقلابی فراموش نشود.

اسکندری سند 2030 را مخل استقلال آموزشی و فرهنگی کشور دانست و گفت : سند 2030 از مظاهر نفوذ و شبخون فرهنگی دشمن در حمله به باورها و ارزش های اسلامی بود که با هوشیاری مقام معظم رهبری خنثی گردید.

وی حفظ روحیه انقلابی و عبرت گرفتن از وقایع انقلاب را لازمه حفظ استلال و تامین منابع ملی دانست و گفت در طول 39 سال انقلاب،امریکا بیشترین ضربه را به انقلاب اسلامی وارد کرده است و بخش عظیمی از این خسارت ها ناشی از اعتماد دولت ها به امریکا بوده است . بنابراین باید به خاطر داشته باشیم که امریکا دشمن است و نگاه متوهمانه به امریکا باید اصلاح شود .
ارسال نظرات