خبرهای داغ:
شهردار تبریز در اجتماع شهروندان محله ارم؛

کارنامه سوداگران شهر «۲۹ اردیبهشت» بسته خواهد شد

شهردار تبریز با تاکید بر حضور پرشور توام با آگاهی در انتخابات ۲۹ اردیبهشت، خاطرنشان کرد: انتخابات پیش‌رو فرصت مهمی است که باید زمینه حضور افراد دلسوز و متخصص را در شهر فراهم کند.
کد خبر: ۸۸۵۹۰۱۰
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهردای تبریز، صادق نجفی در جشن پرشور نیمه‌شعبان در محله ارم با بیان این مطلب اظهار داشت: شهروندان تبریزی در روز انتخابات، اجازه نخواهند داد کسانی که به دنبال منافع و ارتباطات شخصی خود در شهر هستند، وارد گود شوند.

وی بیان کرد: اجازه نداده‌ایم این افراد در مسائل اجرایی شهر دخالت کنند؛ اجازه نداده‌ایم دوستان و خویشاوندان خود را به مناصب مدیریتی و فعالیت‌های پیمان‌کاری شهر تحمیل کنند و در عین حال، سعی کردیم برای دور ماندن برنامه‌ها از مانع‌تراشی و  حاشیه‌سازی، خویشتنداری و صبر را سرلوح رفتار خود قرار دهیم.

نجفی اضافه کرد: مردم تبریز و به خصوص شهروندان با اصالت ارم، ۴۲ متری، یوسف‌آباد، خلیل‌آباد و زینال‌آباد، هشیار هستند و اجازه نمی‌دهند افرادی که کارنامه و سابقه‌شان برای مردم روشن است،  با شعارهای عوام‌فریبانه، در سرنوشت شهر تاثیر بگذارند؛ این کارنامه در «۲۹ اردیبهشت» برای همیشه بسته خواهد شد تا افراد شایسته و دلسوز و متخصص، در خدمت شهر و شهروندان باشند.

شهردار تبریز همچنین با اشاره به انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: رئیس‌جمهوری که درد مردم را بداند و با برخورداری از تجربه و سابقه مشخص در سیاست‌های داخلی و خارجی، کشورها از کشمکش‌ها و حاشیه‌سازی‌ها دورنگه ‌دارد، بی‌شک، لایق انتخاب است.


 
ارسال نظرات