مسئول عقیدتی سیاسی ناحیه بسیج شهرکرد:

سالگرد شهادت علامه مطهری فرصتی برای ترویج اندیشه های ناب اسلامی است

سرهنگ دوم پاسدار یوسف شکوهی از برگزاری افزون بر 30 عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج شهرستان شهرکرد خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۱۳۰۸
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد در گفت و گو با خبرنگار بسيج، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر،  خصوصا استاد شهید مطهری، افزود: سالگرد شهادت علامه مرتضی مطهری فرصتی مناسب برای ترویج علم و اندیشه های ناب اسلامی است.         
سرهنگ دوم پاسدار یوسف شکوهی خاطر نشان کرد: توجه ویژه به حوزه فعالیت های معرفتی، اعتقادی و سیاسی و همچنین تجلیل از تلاش و جهاد علمی خدمتگزاران عرصه تعلیم و تربیت، اصلی ترین برنامه بسیج شهرستان می باشد.
شکوهی، بصیرت افزایی و تعمیق معنویت را از مهمترین ماموریت های عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج برشمرد و گفت: در سال جاری، کارگاه های علمی تخصصی آموزش مربیان، جلسات هم اندیشی، ارزیابی و آموزش قرآن و نماز، دوره های آموزشیار قرآن کریم نیز در همین راستا برگزار می شود.
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه شهرستان شهرکرد؛ راهپیمایی، عطر افشانی و گلباران  قبور مطهر شهدای گمنام و مراسم گرامیداشت و تجلیل از مقام اساتید و مربیان، دیدار با خانواده ی معظم  شهدای روحانی و مربی، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و مسابقه کتاب خوانی را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد.

ارسال نظرات