دو هزار و ۷۰۴ نفر در ماه رجب امسال در بروجن معتکف شدند

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن، از برگزاری اعتکاف در ۲۸ مسجد شهری و روستایی با حضور دو هزار و ۷۰۴ نفر خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۵۹۳۰
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام سید ابوالفضل صالحی سرپرست اداره بروجن، با اعلام این خبر گفت: اعتکاف امسال با حضور دو هزار و ۷۰۴ نفر خواهر و برادر در ۲۸ مسجد شهری و روستایی این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: یکی از سنت‌های حسنه بحث اعتکاف است که در روزهای ۱۳، ۱۴ و ۱۵ رجب در این شهرستان هرساله با شرکت جوانان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام صالحی بابیان اینکه از این تعداد ۲۰۰۰ نفر خواهر و ۷۰۴ نفر برادر بودند، افزود: ۲۱ مسجد شهری و ۷ مسجد روستایی در این ایام پذیرای معتکفین هستند.

وی با اشاره به در نظر گرفتن ۱۰ مسجد در شهر بروجن برای برپایی آیین اعتکاف، تصریح کرد: در این شهر پنج مسجد ویژه خواهران پنج مسجد ویژه برادران در نظر گرفته شد که مراسم اعتکاف را در آن‌ها حال اجرا است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بروجن تصریح کرد: سال گذشته دو هزار و ۴۵۳ نفر مشتاق فریضه معنوی اعتکاف در ۲۴ مسجد شهرستان بروجن معتکف شدند.

حجت‌الاسلام صالحی تصریح کرد: تعداد شرکت‌کنندگان در مراسم اعتکاف امسال نسبت به سال قبل ۲۵۱ نفر رشد داشته و شاخص ترین مساجد طرح اعتکاف مسجد النبی صلی الله علیه واله با ۲۶۵ نفر معتکف است.

ارسال نظرات