خبرهای داغ:
علی باقری:

این سرزمین انسان را به خدا نزدیک می‌کند

علی باقری یکی از خادمین زائرین سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین با اشاره به اینکه این مناطق می‌تواند برای تحول انسان در درون و بیرون اثرگذار باشد، تصریح کرد: واقع قضیه این است که انسان در تا این شرایط قرار نگیرد و در یک محیطی که سرشار از معنویت و آکنده از یاد و خاطره رزمندگان و مردان خدا باشد قرار نگیرد نمی‌تواند معنا و مفهوم بلند حول حالنا الی احسن الحال درک کند.
کد خبر: ۸۸۴۱۳۹۵
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۹
علی باقری یکی از خادمین زائرین سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت و گو با خبر نگار بسیج مستقر در خرمشهر، با اشاره به اینکه این مناطق می‌تواند برای تحول انسان در درون و بیرون اثرگذار باشد، تصریح کرد: واقع قضیه این است که انسان در تا این شرایط قرار نگیرد و در یک محیطی که سرشار از معنویت و آکنده از یاد و خاطره رزمندگان و مردان خدا باشد قرار نگیرد نمی‌تواند معنا و مفهوم بلند حول حالنا الی احسن الحال درک کند.

باقری بیان کرد: این سرزمین انسان را به خدا نزدیک می‌کند و جوانان ما را با مفاهیم بلند ایثار و شهادت و عشق به اهل بیت و ارزش‌های دفاع مقدس آشنا می‌کند. محصولات فرهنگی و معنوی دفاع مقدس یک محصولات واقعا بی پایان بی منتهایی است باید مدیریت به گونه ای باشد که ما بتوانیم حداکثر استفاده را ذخیرگاه بزرگ معنوی کنیم و چارچوب را هم فرمایشات رهبر معظم انقلاب قرار دهیم.

وی تاکید کرد: سپاه پرچمدار اردوهای راهیان نور بوده و تلاش‌های خوبی هم انجام داده و مجموعه دولت و دستگاه‌های اجرایی که نقش پشتیبانی را دارند باید برنامه‌ریزی شود.
 
1001/پ30/ب/189
ارسال نظرات
پر بیننده ها