جانشین فرمانده سپاه تنگستان:

هیئت رزمندگان پرچمدار ولایت مداری و انقلابی گری است

بوشهر-جانشین فرمانده سپاه تنگستان گفت: هیئت رزمندگان که پرچمدار ولایت مداری و انقلابی گری است ابزار قدرتمند نظام برای تثبیت و حفظ انقلاب و انتقال ارزشهای ناب آن به نسل های بعدی خواهد بود.
کد خبر: ۸۸۰۳۸۹۶
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۵
به گزارس خبرگزاری بسیج از تنگستاان، رضا فاطمیان در دیدار صمیمی با اعضای هیئت رزمندگان اسلام شهرستان تنگستان گفت:  نظام جمهوری اسلامی ایران، برآمده از انقلابی است که بر اساس آرمان و عقیده به پیروزی رسیده است واین نظام‌، برای حفظ و تثبیت خود نیاز به انتقال ارزش‌هایش به نسل بعدی دارد که هیئت رزمندگان در این راستا نقش خوب و به سزایی را مسی تواند ایفا کند.

وی افزود: هدف هیئت رزمندگان اسلام  در ابتدا این است که نیروهای رزمنده دوران دفاع مقدس و نیروهای انقلابی و ولایی را دور هم جمع کند را دوباره جمع کند و با برنامه ریزی در مقابل توطئه هایی که علیه نظام و انقلاب توسط دشمنان چیده می شود ایستادگی کرده و با اجرای برنامه های معنوی آنها را خنثی کند.

فاطمیان تصریح کرد: امروز نظام ما با جبهه های مختلفی در عرصه های متفاوت روبه روست و نیازمند حضور مجاهدان  و رزمندگان قدرتمند  در این عرصه دارد که هیئت رزمندگان باید با پرورش جوانان مومن و انقلابی بتواند نظام را در عرصه های مختلف جنگ سیاسی و فرهنگی یاری نماید.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره فرمانده فقید سپاه امام علی (ع) گفت: سرهنگ محمد علی ملاکی از فرماندهان دلیر سپاه تنگستان بود که ارتباط  و اهمیت ویژه را به هیئت رزمندگان تنگستان می داد و باید راه و هدف این فرمانده انقلابی همواره در هیئت رزمندکگان مورد توجه قرار گرفته و ادامه داده شود.

ارسال نظرات