خبرهای داغ:
فرمانده سپاه خوی:

غیرت دینی حماسه 9 دی را خلق کرد

سرهنگ پاسدار محمدباقر علایی گفت: اتکا به بیرق قیام عاشورا لوای بصیرت را در 9دی برافراشت.
کد خبر: ۸۸۰۰۰۷۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه خوی در آستانه فرارسیدن 9دی، بصیرت، بیداری و هوشیاری را اصلیترین روش مقابله بادشمنان عنوان و افزود:9 دی 88 در برهه ای حساس، تهدید دشمن را به فرصتی برای نمایش قدرت انقلاب و نظام تبدیل کرد

سرهنگ پاسدارمحمد باقر علایی افزود: توطئه و تهدیدهای دشمنان که با برنامه ریزیهای دقیق علیهاسلام صورت می گرفت با صبر و پایداری و بصیرت مردم -که اوج این واژه ها در 9دی88تحقق پذیرفت- با شکست روبرو شد.

وی 9دی را ازاوراق طلایی و زرین تاریخ انقلاب اسلامی عنوان و تصریح کرد: قیام ولایت مداری ملتایران در چنین روزی در فضای جهان طنین انداز شد و مردم نشان دادند که با حضورآگاهانه و یکپارچگی خود شادی استکبار را به عزا تبدیل کردند.

سرهنگ پاسدار محمدباقر علایی ضمن دعوت از عموم مردم بر صیانت از آرمانهای انقلاب اسلامی و ادامه دهندگان راه شهدا گفت:9دی از فرهنگ عاشورا الهام گرفته یعنی همانندسیدالشهدا(ع) بر علیه فتنه گران چه داخلی و خارجی حتی تا آخرین قطره خون خود و خانواده خویش قیام خواهیم کرد.

وی در پایان باگرامیداشت یاد و خاطره شهدا و جانبازان عرصه مقابله با فتنه خاطر نشان کرد:یادآوری فداکاری و رشادت رزمندگان شهدا در حقیقت هویت شناسایی و دفاع همه جانبه از آیین و دین و مذهب است.

ارسال نظرات