خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی:

عده ای نتیجه ندانم کاری خود را در دامان رهبری می اندازند/برخی دولتمردان خائن به ملت اند

کارشناس مسائل سیاسی گفت: بعضی امروز نتیجه ندانم کاری های خود را در دامان رهبری می اندازند و بعضی مسائل به نتیجه نرسیده را به رهبری ربط می دهند در حالی که مقام معظم رهبری بارها فرمودند بنده در جزئیات مذاکرات دخالت نمی کنم.
کد خبر: ۸۷۸۹۰۷۰
|
۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی،  خسروی  کارشناس ارشد مسائل سیاسی در همایش استکبارستیزی در نهبندان و درجمع دانشجویان ضمن بیان اینکه دانشجویان باید راه شهدا را ادامه دهند گفت: افتخار دانشجویان این است که در امر مبارزه با استکبار و مقابله با زورگویی پیشقدم هستند.

 وی درادامه با بیان اینکه در جمهوری اسلامی مبارزه با استکبار پشتوانه هایی دارد افزود: اولین پشتوانه استکبار ستیزی پشتوانه دینی است،

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: اگر امروز کشور ایران در سایر نقاط دنیا و کشورهای بحران زده حضور دارد ،این به معنای سلطه گری و سلطه جویی نیست ،لکن ملت ایران نه تنها سلطه جو نیست بلکه سلطه پذیر همم نیست که برخی کشورها نظرات و افکار خود را بر ما تحمیل کنند.

 

خسروی دلیل اعتراض برخی نمایندگان و افراد صاحب نظر را در برخی قراردادهای بین المللی همچون قانون FATF تنها دلسوزی و پیشگیری از فراهم شدن زمینه تسلط دشمن بر جمهوری اسلامی دانست.

وی  ادامه داد: متاسفانه حرکت دو بانک کلان کشور ،بانک سپه و بانک ملت در تحریم نهاد های انقلابی داخل بسیار تاسف بار بود.

وی خاطرنشان کرد:متاسفانه قرارگاه جهاد سازندگی خاتم الانبیا یکی از ارزشمندترین و کارآمد ترین نهادهای  انقلابی با یک ظرفیت عظیم کارآمدی در زمینه سازندگی کشور پس از انقلاب تاکنون یکی از این نهاد هاست که در لیست تحریم های ارزی این دو بانک قرار گرفت.

 

وی علاج مشکلات کشور را مطالبات دانشجویی عنوان کرد و گفت: نگرانی درباره محصولات ترا ریخته یکی از موضوعاتی است که باید بطور جد مورد مطالبه دانشجویان قرار گیرد، چراکه عدم توجه ویژه به ان سلامت غذایی کشور و باتبع زندگی نسل های آینده را به مخاطره خواهد انداخت.

 

"خسروی" افزود: مطالبه گری به معنای چوب لای چرخ گذاشتن دولت نیست بلکه اگر این مطالبات از کانال قانونی آن و در چهارچوب ضوابط  بیان شود بسیار سازنده و گره گشا خواهد بود.

 

"خسروی" سکوت برخی افراد در مناصب حکومتی را خیانت به ملت خطاب کرد و گفت: انتقاد نمونه ای از امر به معروف و نهی از منکر است و امر به معروف و نهی از منکر از مهمترین واجبات است که اگر بدان عمل نشود نه تنها دولت بلکه تمام کشور دچارخسران خواهد شد. همچنین همه باید بدانند بستن دهان منتقدین مشکلات را حل نمی کند بلکه زمینه نفوذ را هم فراهم می کند.

 

وی با اشاره به بدعهدی های آمریکا گفت:تجربه عقلی یکی دیگر از پشتوانه های انقلاب و استکبار ستیزی است که ثابت کرده است نمی توان به دشمن اعتماد کرد .دشمن تنها در برابر دوستان خود نسبت به  وعده هایش صادق است.

 

 وی ادامه داد: مذاکره و مصاحبه با آمریکا یک اشتباه محاسباتی بسیار بزرگ بود که  از جانب برخی  دولت مردان صورت گرفت چراکه بزرگترین توهین ها به ملت ایران در همین مذاکرات و مصاحبه ها صورت گرفت.

 

این پیشکسوت دفاع مقدس ادامه داد: امروز جبهه گرایی و حزب گرایی اهمیتی ندارد و تنها چیزی که باید برای همه مسئولین و احزاب و گروه های سیاسی مهم باشد،اسلام و منافع ملی است.

 

 وی شرط اصلی بصیرت سیاسی را تقوای سیاسی عنوان کرد و گفت: بعضی از نخبگان سیاسی ما دچار توهم سیاسی و دنیا زدگی شده اند و نمی توانند و نمی خواهند حقایق سیاسی را بیان کنند.

 

 خسروی همچنین با خطرناک دانستن موضوع تفرقه گفت: امروز تفرقه نه تنها در بین شیعه و سنی بلکه در میان تمام احزاب و گروه های سیاسی و مردمی هدف دشمن است و در این راه افراد تاثیر گذار داخلی را ابزار خود قرار داده اند.

 

وی ادامه داد: دروغ و اختلاس و تملغ از آفت هایی است که برای دولت خطرساز است،دولت باید دربیان حقایقی همچون اختلاس 8هزار میلیاردی نه بدهی معوقه، حقوق های نجومی و برجام با مردم صادق باشد

 

وی با بیان اینکه محور جهان اسلام جمهوری اسلامی و محور جمهوری اسلامی ولی فقیه است گفت: بعضی امروز نتیجه ندانم کاری های  خود را در دامان رهبری می اندازند و بعضی مسائل به نتیجه نرسیده را به رهبری ربط می دهند در حالی که مقام معظم رهبری بارها فرمودند بنده در جزئیات مذاکرات دخالت نمیکنم و بارها بسیاری از مسائل را به دولت مردان تذکر دادند که متاسفانه به آنها توجهی نشد.

 

خسروی ضمن اشاره به موضوع توجه به فرمایشات رهبری گفت:مشکلات کنونی کشور نتیجه شتاب زدگی و عمل نکردن به فرمایشات مقام معظم رهبری است . ایشان بارها اعلام کردند به مذاکرات خوش بین نیستند ولی دولت مردان نه تنها توجهی نکردند بلکه اعلام نمودند در عالم سیاست خوش بینی و بد بینی معنایی ندارد و بر اشتباهات خود سرپوش گذاشتند.

 

خسروی موضوع بده بستان سیاسی با آمریکا را نمونه ای از پنهان کاری دولت عنوان کرد و گفت:شرح این بده بستان ها با وجود درخواست مقام معظم رهبری به بهانه فاش نشدن اسرار مملکت در اختیار مردم و نخبگان قرار نگرفت.

 

وی اقتصاد مقاومتی را شاه کلید حل مشکلات اقتصادی کشور دانست و گفت: امروز خود دولت مردان در سطوع عالیه کشور در گزارشات خود اعلام میکنند که هیج اقدام موثری در زمینه اقتصاد مقاومتی انجام نداده اند و این برای دولت تاسف بار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها