وقتی ورزش هم سیاسی می شود

انتصابی مساله دار در اداره ورزش و جوانان تنگستان

طبل تغییرات در تنگستان به گونه ای نواخته شده است که شاید انتصابی در این شهرستان رخ دهد که فردی مسئله دار بر کرسی ریاست اداره ورزش و جوانان تنگستان تکیه زند.
کد خبر: ۸۷۷۴۶۲۲
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان و به نقل از پایگاه خبری سپاس؛  در حالی که نهادهای ارزشی و انقلابی  از دستگاه اجرایی شهرستان تنگستان خواسته بودند تا در انتخاب مدیران شایسته سالاری و تخصص مداری را مد نظر قرار دهند یک بار دیگر انتصابی به دور از تخصص در تنگستان به وقوع خواهد پیوست.

شنیده ها حاکی است در امتداد انتصاب زنجیره ای در دولت تدبیر و امید این بار نوبت به شهرستان ولایتمدار تنگستان رسیده است.

با توجه به شاخصه های یک مدیر در نظام مقدس جمهوری اسلامی به طور عموم مولفه التزام عملی از ولایت فقیه و مردم داری؛ دارا بودن تخصص لازم در پست های واگذاری در کنار روحیه و تفکر ولایی انقلابی بایستی چشم نوازی کند.

طبل تغییرات در تنگستان به گونه ای نواخته شده است که شاید انتصابی در این شهرستان رخ دهد که فردی مسئله دار بر کرسی ریاست اداره ورزش و جوانان تنگستان تکیه زند که خود نشان از دو رویکرد در مدیریت کلان این خطه دارد؛ یا اینکه مسئولان از وضعیت اشخاص انتصابی در جایگاه مدیریتی آگاهی کافی ندارند و یا اینکه در معاملات و داد و ستدهای سیاسی استانی گیر کرده و علی رغم میل باطنی دست به چنین انتصاب نابجا و ناصوابی بزنند.

این طور به نظر می رسد که علی رغم توصیه های افراد دلسوز و مجموعه های ارزشی و انقلابی و دادن مشورت های لازم جهت جلوگیری از وقوع این تغییر متاسفانه باز شاهد اسرار و پا فشاری مسئولین بالا دستی جهت تحقق این مهم هستیم.

این در حالی است که بارها از زبان مبارک مسئولین تدبیر و امید بانگ استفاده از خرد جمعی و مردم سالاری به گوش می رسد ولی باز در این انتصاب و تصمیم نادرست؛ صاحبنظران و ورزشکاران نادیده گرفته شده و دیدگاه های آنها که به طرق مختلف به مسئولین رسیده است را در انجام این کار محلی از اعراب ندانسته اند.

تا پیش از این گمان می کردیم که دلیل عقب ماندگی شهرستان تنگستانی ها افراد غیر هستند ولی به وضوح مشاهده می کنیم با مصلحت اندیشی های سیاسی و تصمیمات فرا شهرستانی کار مدیریت تنگستان با لوکوموتیو رانی دوستان بالادستی در حال حرکت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات