مسئول تعلیم و تربیت بسیج ناحیه بوشهر:

امام حسن مجتبی(ع) هرگز در بیان حق و دفاع از حریم اسلام نرمش نشان نمی داد

بوشهرـ جعفری زاده با اشاره به اینکه امام حسن(ع) بعد از کناره گیری از قدرت سیاسی با شجاعت تمام به تلاش فرهنگی روی آورد گفت: این امام همام هرگز در بیان حق و دفاع از حریم اسلام نرمش نشان نمی داد و همیشه از اعمال و رفتار معاویه انتقاد می کرد و سوابق زشت و ننگین او و بنی امیه را فاش می کرد.
کد خبر: ۸۷۷۴۱۵۲
|
۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبر گزاری بسیج از بوشهر، ظهرامروز به مناسبت شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) مراسمی به همت روابط عمومی و تبلیغات در نمازخانه سپاه شهرستان بوشهر برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین جعفری زاده مسئول تعلیم و تربیت بسیج ناحیه از خصوصیات امام حسن مجتبی (ع) را بیان کرد و افزود:  حضرت امام حسن مجتبی(ع) دارای ویژه گیهای پنج گانه ای بودند.

جعفری زاده در ادامه گفت: امام حسن مجتبی در تمام عمر خود خردمندانه زیست و و در زندگی راه و روش معتدلی داشت و هنگامی که در راس امور و قدرت بود در برابر معترضان به قرارداد صلح قرار گرفت و هرگز بر خلاف طریق اعتدال کاری نکرد .

وی افزود: ویژگیهای دیگر امام حسن مجتبی دور اندیشی، عزت نفس، جانبازی در میدان جنگ و عمل و صبر در برابر سختیها و دشواریها بود .

جعفری زاده با اشاره به اینکه امام حسن(ع) بعد از کناره گیری از قدرت سیاسی با شجاعت تمام به تلاش فرهنگی روی آورد گفت: این امام همام هرگز در بیان حق و دفاع از حریم اسلام نرمش نشان نمی داد و همیشه از اعمال و رفتار معاویه انتقاد می کرد و سوابق زشت و ننگین او و بنی امیه را فاش می کرد و  با معاهده خود توانست معاویه و حزب اموی را در هدف انهدام دین نبوی و محو نام پیامبر (ع) ناکام بگذارد .انتها یپام/

ارسال نظرات