رئیس شورای بسیج رسانه استان بوشهر:

رسانه‌های انقلابی، مطالبه‌گر خواسته‌های مردم باشند

بوشهرـ رئیس شورای بسیج رسانه استان بوشهر گفت: رسانه‌های انقلابی باید مطالبه‌گر مسائل و مشکلات مردمی باشند و مسؤولان را برای انجام وظایفشان در قبال مردم تشویق کنند.
کد خبر: ۸۷۶۶۹۴۸
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹




 



داوود نوشادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج از بوشهر با اشاره به جایگاه و نقش مهم رسانه‌های انقلابی در پیشبرد اهداف نظام اسلامی اظهار داشت: امروزه رسانه ابزار مهمی برای پیگیری نیازمندی‌های مردمی است و باید به بهترین شکل از این ابزار استفاده کنیم.

وی بیان داشت: در حالی که مردم مشکلات متعددی در زمینه‌های اقتصادی، معیشتی و... دارند رسانه‌های انقلابی باید با نگاه جهادی، بسیجی‌وار وارد صحنه شده و مطالبات مردم را از مسؤولان پیگیری کنند.

رئیس شورای بسیج رسانه استان بوشهر خاطرنشان کرد: گرانی، بیکاری، تورم، مشکلات و آسیب‌های اجتماعی از جمله موضوعاتی است که رسانه‌ها باید با نگاه کارشناسی و نقد منصفانه بررسی و تجزیه و تحلیل کنند.

وی خواستار تلاش و پیگیری بیشتری مسؤولان برای رفع مسائل و مشکلات مردم در حوزه مختلف به ویژه مسائل اقتصادی شد و بیان داشت: امسال که از سوی رهبر معظم انقلاب سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده، از مسؤولان نظام اسلامی انتظار داریم با همت بسیجی، برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم گام بردارند.

نوشادی بیان کرد: مشغول شدن به بازی‌های سیاسی و جناحی آن هم در زمانی که مردم با مشکلات اقتصادی بی‌شماری دست و پنجه نرم می‌کنند زیبنده نظام اسلامی نیست، لذا مسؤولان باید از بازی‌های جناحی دست برداشته و بسیجی‌وار به کمک مردم بیایند.

رئیس شورای بسیج رسانه تأکید کرد: کشور از گروه‌بندی و جناح‌بندی سیاسی هیچ سودی نبرده و با این کارها فقط مردم ضرر می‌کنند، در حالی که بسیاری از وعده‌های اقتصادی دولت محقق نشده، انتظار داریم در این فرصت باقی‌مانده از عمر دولت، توجه بیشتری به مسائل اقتصادی، اجتماعی مردم شود.

وی نقش رسانه‌های متعهد در انعکاس مشکلات مردم بسیاری مهم دانست و گفت: رسانه‌ها باید مطالبه‌گری را نهادینه کنند و به دور از سیاسی کاری، توجه به مشکلات مردمی را در رأس امور خود قرار دهند.

نوشادی تأکید کرد: رسانه‌های انقلابی باید مطالبه‌گر مسائل و مشکلات مردمی باشند و مسؤولان را برای انجام وظایفشان در قبال مردم تشویق کنند ضمن اینکه کشور از بازی‌ها و جناح بندی‌های سیاسی سودی نبرده است.

 

ارسال نظرات