مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

رسانه ها باید جلوی نفوذ و تغییر باورها را بگیرند

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه بحث تحقیر ملی گاهی توسط افراد خودی انجام می شود، افزود: تحقیر ملی، فریفتگی و انحلال در دستور کار دشمن است که رسانه نافذ باید اینها را شناسایی کند
کد خبر: ۸۷۶۷۶۱۳
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۵
به گزارش بسیج رسانه، حجت الاسلام کاظم لطفیان در طرح ولایت بسیج رسانه که با حضور نخبگان رسانه در بیرجند تشکیل شد، اظهار کرد: انسان دارای ویژگی بینش، انگیزش و کنش است کسی در عقاید مرجع تقلید ندارد اما در احکام باید تقلید شود.

وی افزود: اخلاق باید حلقه واسط بین عقاید و احکام باشد و این دو برای تقویت اخلاق آمده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه متاسفانه امروز در اخلاق لنگ می زنیم، گفت: اخلاق پایه مهم زندگی سیدالشهدا علیه السلام است.

حجت الاسلام لطفیان بیان کرد: اگر تصمیم بگیریم در حوزه اخلاق با « اما» خداحافظی کنیم جامعه اخلاقی می شود؛ اخلاق تنها حوزه ای است که خداوند متعال عهده دار مدیریت آن است.

وی با اشاره به اینکه اخلاق و صداقت کیمیای جامعه و زندگی است، تاکید کرد: اما متاسفانه صداقت امروز در عرصه های گوناگون سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی گم شده و در این حوزه بشدت مشکل داریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در ادامه با بیان اینکه نباید دشمن تراشی کنیم، گفت: اصل نظام اسلامی برتعامل است و کسی حق ندارد تعامل را به تنازع تبدیل کند.

حجت الاسلام لطفیان یادآور شد: ما اهل مذاکره هستیم اما با افرادی که سر تنازع با ارزش های اسلامی نداشته باشند.

وی بر ضرورت دشمن شناسی تاکید کرد و بیان داشت: وابستگی نباید مانع دشمنی ها شود و اظهار دشمنی خجالت ندارد که برخی بگویند دیگر دشمنی با آمریکا کفایت می کند!

وی در خصوص انقلابی گری، اظهار کرد: در سه جهت تحریم، نفوذ و تغییر ارزش ها و باورها باید خود و جامعه را مهیا کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه بحث تحقیر ملی گاهی توسط افراد خودی انجام می شود، افزود: تحقیر ملی، فریفتگی و انحلال در دستور کار دشمن است که رسانه نافذ باید اینها را شناسایی کند.

حجت الاسلام لطفیان ادامه داد: امروز فریفتگی در جامعه وجود دارد و برخی می گویند باید راه غرب را برویم رسانه وظیفه دارد جلوی نفوذ و تغییر باورها و فریفتگی را بگیرد و باور ملی را تقویت کند.


انتهای خبر/

ارسال نظرات