فرمانده سپاه تنگستان:

برای حفظ انقلاب باید رهرو واقعی شهدا و ولایت فقیه باشیم

بوشهر- فرمانده سپاه تنگستان گفت: شهدا خالصانه در راه اسلام و انقلاب جان دادند و اگربخواهیم از دین و انقلابمان حفاظت کنیم باید رهرو واقعی شهدا و ولایت فقیه باشیم.
کد خبر: ۸۷۶۵۱۷۷
|
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، محمد علی ملاکی در گلزار شهدای اکبر شهر اهرم و در مراسم زیارت آل یاسین که به همت هیئت رزمندگان شهرستان تنگستان برگزار شده بود گفت: شهدا با روحی از ایمان و اعتقاد، بی‌ادعا و با تمسک به آموزه‌های والای دینی ثابت کردند آنجایی که عشق به یگانگی خداوند فرمان می‌دهد، تحلیل‌ها، تحریم‌ها و تهدیدهای علیل دشمنان راه به جایی نخواهد برد و پیروزی نهایی از آن مسلمانان است.

وی افزود: مهم‌ترین درس شهدا به نسل‌های آینده ایثار، فداکاری و از خود گذشتگی است، شهدا نشان دادند که با گذشت از دنیا و مافیها می‌توان به درجه‌های بلند انسانیت رسید و در تاریخ جاودانه شد.

ملاکی تصریح کرد: شهدا ثابت کردند که تنها با اتکا و توکل به خود و قدرت الهی است که می‌توان پیروز این میدان شد.

وی خاطر نشان کرد: در دفاع مقدس شهدا ثابت کردند که با اتکای به قدرت درون و توانایی‌های کشور می‌توان پیروز تمامی میدان‌های نبرد با دشمنان شد و امروز نیز با اتکای به خود می‌تواند باز این پیروزی‌ها را ادامه داد.

ملاکی اظهار داشت: رمز ماندگاری شهدا اتکای به خود بودو به حقیقت نشان دادند با دستان خالی در برابر استکبار و قدرتهای پوچالی آنها می‌توان مقاومت کرد.

انتهای پیام/.
ارسال نظرات