خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید قهاری خبر داد

امدادرسانی اردوهای جهادی حوزه شهید قهاری همدان در روستای مهبار

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید قهاری از برگزاری اردوهای جهادی حوزه مقاومت بسیج شهید قهاری همدان در روستای محروم مهبار خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۹۷۰۷
|
۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۸
کمال ترکمان‌سعید در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی اظهار داشت: این اردوها در راستای محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به قشر نیازمند جامعه و رفع مشکلات برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی حوزه مقاومت بسیج شهید قهاری افزود: این اردوهای جهادی به مدت 10 روز در قالب دو گروه جهادی به اسم «ولایت» و «کمیل» در روستای محروم مهبار برگزار شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید قهاری با بیان اینکه خودسازی هدف مشترک جهادگران در اردوهای جهادی است، خاطرنشان کرد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، این حرکت‌ها بیش از آنکه خیری به محرومان این مناطق برساند، بهره­‌ای معنوی را نصیب جهادگران می‌­کند.

وی اظهار کرد: گروه‌های جهادی «ولایت» و «کمیل» در این اردوی 10 روزه در روستای محروم مهبار یک واحد خانه بهداشت، سرویس بهداشتی مسجد صاحب الزمان (عج) را احداث و همچنین مسجد روستا را مرمت کردند.

ترکمان‌سعید خاطرنشان کرد: این گروه‌های جهادی علاوه بر خدمات عمرانی به محرومان، خدمات فرهنگی و آموزشی نیز به دانش‌آموزان و مردم نوعدوست این روستا ارائه کردند.

انتهای پیام/


ارسال نظرات