همزمان با هفته دفاع مقدس؛

نمایش بزرگ "حماسه مردان آفتاب" در اراک اجرا می‌شود

بزرگترین نمایش‌ میدانی در سطح کشور تحت عنوان "حماسه مردان آفتاب" در پادگان امام علی(ع) اراک به مناسبت هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۷۴۵۲۴۷
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار عزت اله نظم‌آبادی از برگزاری بزرگترین رویداد فرهنگی استان خبر داد و گفت: حماسه "مردان آفتاب" بزرگترین رویداد فرهنگی استان مرکزی در قالب نمایشی زیبا به همت سپاه روح‌الله استان مرکزی به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

وی افزود: این نمایش از اول مهرماه لغایت نهم مهر بعد از نماز مغرب و عشاء در کیلومتر 5 جاده اراک-هزاوه، پادگان امام علی(ع) اجرا می‌شود.

مسئول روابط عمومی سپاه روح‌الله تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیط این نمایش به پایگاه‌های مقاومت بسیج اراک مراجعه کنند؛ نمایشگاه حماســـه "مـردان آفتـاب" به همت جمعی از پاسداران، سربازان، بسیجیان و جمعی از هنرمندان استان مرکزی اجرا می‌شود.

سرهنگ پاسدار نظم‌آبادی با اشاره به عوامل اجرایی این نمایش حماسی و غرورآفرین گفت: بیش از 200 نفر عوامل اجرایی به مدت دو ماه مشغول آماده‌سازی این پروژه بوده‌اند.

وی یادآور شد: این نمایش یکی از بزرگترین نمایش‌های میدانی در سطح کشور است که سعی می‌کند حوادث تاریخی بسیاری را در خود بگنجاند، این نمایش ابتدا از عالم زر شروع شده و مراحل خلقت وجودی انسان را نشان می‌دهد، در ادامه به حوادث دیگری شامل روز غدیر، آتش زدن درب خانه حضرت علی(ع)، شهادت حضرت زهرا(س)، روز عاشورا و خیمه‌گاه حضرت سیدالشهدا(ع)، شهادت حضرت علی‌اکبر(ع ) می‌پردازد.

مسئول روابط عمومی سپاه روح‌الله تصریح کرد: شهادت حضرت عباس(ع)، خرابه‌های شام و شهادت حضرت رقیه(س)، بخش رزمی بازسازی عملیات ستون‌کشی بانه_سردشت که رزمندگان استان مرکزی در آن نقش فعالی داشته‌اند و همچنین مقاومت و نبرد مدافعان اسلام و حرم اهل بیت(ع) در سوریه با گروه‌های تکفیری به صورت ویژه اجرا می‌شود.

سرهنگ پاسدار نظم‌آبادی از برگزاری نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در حاشیه این نمایشگاه خبر داد و گفت: نمایشگاه کتاب و محصولات  فرهنگی با 40 درصد تخفیف  از ساعت 18 برپا و آماده ارائه محصولات فرهنگی به بازدیدکنندگان نمایشگاه است.

وی خاطرنشان کرد: فیلمبرداری و عکاسی در طول نمایش اکیدا ممنوع است همچنین با توجه به حجم انفجارات ویژه نمایش والدین مراقب کودکان خردسال خود باشند.

مسئول روابط عمومی سپاه روح‌الله تصریح کرد: بهای بلیط برای علاقه مندان 200 هزار ریال بوده که به مناسبت هفته دفاع مقدس شرکت و بازدید از نمایشگاه کاملا رایگان است.

سرهنگ پاسدار نظم‌آبادی در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاع از ایستگاه‌های اتوبوس رایگان به پایگاه‌های بسیج مراجعه کرده یا با شماره 32263820 تماس حاصل فرمایند؛ همچنین مجموعه‌های فرهنگی، نهاد ها و دستگاه‌های اجرایی جهت دریافت "بلیط جمعی"با شماره 32263820 از ساعت 9 الی 14 تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات