مدیر کمیته امداد خنداب

بهره‌مندی 70 دانش‌آموز از کلاس‌های اوقات فراغت

مدیرکمیته امداد شهرستان خنداب از حضور 70 نفر در کلاس‌های اوقات فراغت کمیته امداد در خنداب در تابستان امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۴۲۵۴
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سعید کریمی با اعلام پایان کلاس‌های کانون موقت تابستانه کمیته امداد شهرستان گفت: غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان تحت حمایت و توانمندسازی آنان و خانواده‌هایشان، توجه به نیازهای مددجویان تحت حمایت به ویژه جوانان و نوجوانان در جهت توانمندسازی فکری و شکوفایی استعدادهای آنان، تقویت رشد ایمانی و اعتقادی مددجویان و توسعه فرهنگی خانواده های تحت حمایت از جمله اهداف اجرای طرح اوقات و فراغت کمیته امداد است.

وی با بیان اینکه این کلاسها که از ابتدای تعطیلات تابستان در مدرسه خدیجه کبری روستای استوه برگزار شد، خاطر نشان کرد : آموزشهای برگزار شده شامل قرآن ، هنری، احکام ، سبک زندگی و مهارتهای زندگی بوده است .

مدیرکمیته امداد شهرستان خنداب افزود: سال قبل کلاس‌های میناکاری و تعمیرات موبایل برای 50 نفر برگزار شد که به آنها مدرک فنی حرفه‌ای داده شد و امسال نیز 70 نفر در کلاس‌های اوقات فراغت کمیته امداد در خنداب شرکت کردند.

کریمی در پایان با تاکید بر اهمیت توجه به نیازهای فرهنگی خانواده‌های تحت حمایت بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌هایی که برای غنی‌سازی اوقات فراغت انجام می‌شود شرایط اولیه توانمندی و ورود به عرصه کار و فعالیت برای خانواده‌ها فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات