به منظور بررسی عملکرد صورت گرفت؛

سرکشی معاونین نمایندگی ولی فقیه از حوزه مسلم بن عقیل(ع) قم

معاونین نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) از حوزه مسلم بن عقیل(ع) قم بازدید و سرکشی نمودند.
کد خبر: ۸۷۲۸۱۴۴
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مسئولین معاونت های نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) به منظور بررسی عملکرد از حوزه مقاومت بسیج مسلم بن عقیل(ع) بازدید و سرکشی نمودند.

حجت السلام حیدری، مدیر عقیدتی و نظارت حوزه مسلم بن عقیل(ع) طی سخنانی در این سرکشی اظهار کرد: ما باید از قصه های قرآن درس بگیریم و آن وقایع را با عصر امروز مطابقت دهیم چون همه قرآن حکمت است و برای عبرت بشر نازل شده است.

وی ابراز کرد: داستان حضرت موسی(ع) و فرعون یکی از موارد عبرت آمیز قرآن است، فرعون قریب 400 سال تلاش کرد خدای قوم بنی اسرائیل را از آنان بگیرد و خود را خدا و رب جلوه دهد و با جنگ سخت و کشتار نتوانست به همه اهداف خوددست پیدا کند ولی سامری با جنگ نرم توانست قوم بنی اسرائیل را منحرف و از خدای عالمیان جدا کند.

مدیر عقیدتی و نظارت حوزه مسلم بن عقیل(ع) افزود: سامری با در دست داشتن عناصر ثروت، شهرت، قدرت و صنعت که منجر به ساختن گوساله و امر به پرستش آن موفق به انحراف قوم بنی اسرائیل شد و ضربه ای که سامری به آنان زد همین بود که از جهل و بی بصیرتی مردم استفاده کرد و با این حرکت حضرت هارون(ع) جانشین حضرت موسی(ع) را به گفته قرآن تضعیف و از مردم جدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: در عصر امروز ما، آمریکا نقش سامری را بازی می کند چون در جنگ سخت علیه ما ناامید شده و نیت اصلی دشمن تضعیف جایگاه رهبری انقلاب در بین مردم است.

حیدری در پایان تصریح کرد: امروز مسئولیت ما سنگین است و لازم است که سپاه و بسیج فعالیت های فرهنگی را از جهت عمق بخشی بیشتر مورد تاکید قرار بدهند و این طرح صالحین یکی از مصادیق افزایش بینش و بصیرت دادن به بسیجیان ما است که اگر این موضوع به مردم هم انتقال پیدا کند، دیگر سامری زمان نمی تواند باعث جدایی مردم ما از ولایت فقیه و رهبر جامعه اسلامی شود.


ارسال نظرات