خبرهای داغ:

امامزاده سیدحمزه تبریز غبارروبی شد

خبرگزاری بسیج: مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی در این آیین به لزوم گسترش فعالیت‌های فرهنگی در اماکن مذهبی تأکید کرد و گفت: طبق منویات رهبر فرزانه انقلاب در زمینه تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، در حال حاضر فاصله تا این رویکرد وجود دارد.
کد خبر: ۸۷۱۱۷۵۸
|
۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در اذربایجان شرقی به نقل از اداره اوقاف و امور خیریه استان، حجت الاسلام علی مصائبی ادامه داد: ظرفیت مردمی در به انجام رساندن این امر بسیار بالا بوده و باید مسئولان برنامه‌هایی در این زمینه داشته باشند.

وی همچنین به تشریح برنامه‌‌های عمرانی و فرهنگی امامزادگان استان پرداخت و گفت: در طرح گسترش فضای بیرونی و داخلی امامزادگان اقدام به احداث حسینیه و یا احیای قسمت‌های بدون استفاده شده است.

حجت الاسلام مصائبی با اشاره به انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری اسلامی در سال 2018، اظهار کرد: باید در زمینه بقاع متبرکه که نشان از تدین و ولایت‌مداری مردم تبریز است، برنامه‌ها و طرح‌های ویژه‌ای ارائه شود.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه در پایان خاطرنشان کرد: امید است خداوند توفیق خدمت به امامزادگان را شامل حال همه قرار دهد تا بتوان در ترویج فرهنگ و سبک زندگی اسلامی گامی بزرگ برداشته شود.

نسب امامزاده سید حمزه(ع) با ۱۶ واسطه به هفتمین امام معصوم شیعیان حضرت امام موسی بن جعفر(ع) می رسد.

ارسال نظرات