فرمانده حوزه مقاومت اداری کارگری حضرت رسول (ص) دشتستان:

نفوذی دشمن را فقط با تفکر و ایده­ های او می­ توان شناخت

فرمانده حوزه مقاومت بسیج اداری و کارگری حضرت رسول (ص) شهرستان دشتستان گفت: نفوذی دشمن را با ظاهر و شخصیّت او نمی توان شناخت بلکه با تفکر و ایده هایی که دارد می توان شناسایی کرد.
کد خبر: ۸۷۰۴۱۱۵
|
۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۵
به گزارش خبرنگار بسیج دشتستان، کریم جماعتی طی گفت و گویی با بیان اینکه پیشگیری از نفوذ دشمن به درون نظام و انقلاب تاکید مقام معظم رهبری است، نفوذ را به دو دسته فردی و جریانی تقسیم و خاطر نشان کرد: هر دو دسته می توانند معضل آفرین باشند و همه ملت ایران باید نسبت به شناسایی و مقابله با این آفت هوشیاری کامل داشته باشند و با آن مقابله کنند،آفتی که طبق فرمایشان مقام معظم رهبری می تواند مثل موریانه به اساس و ریشه نظام لطمه وارد کند.

وی تطریح کرد:درس مقابله با نفوذ را می توان از سیره امامان و پیامبران و رهبران دینی آموخت و وقتی به زندگینامه اهل بیت می نگریم می توانیم درس ولایت مداری که نیاز ضروری امروز مملکت است را بیاموزیم.

فرمانده حوزه حضرت رسول(ص) اضافه کرد:دشمنان داخلی و خارجی همچنان سرسختانه دنبال ضربه زدن به نظام هستند و با ابزار نفوذ تلاش بر ایجاد نفاق و شکاف بین مسئولین و ملت و بر هم زدن تعادل انقلاب و نظام هستند.

جماعتی ضمن اشاره به اینکه دشمنان همیشه بر خواسته خود برای نابودی این نظام تاکید دارند،افزود: آن ها تلاش می کنند در لایه های مدیریتی کلان کشور نفوذ کنند و متاسفانه با غفلت بعضی از خواص تا حدودی موانع ایجاد کرده اند ولی با درایت رهبر معظم انقلاب این توطئه ها خنثی و شاهد عمر با برکت انقلاب هستیم.

وی نفوذ فرهنگی، سیاسی، نظامی و اقتصادی را انواع نفوذ عنوان و اضافه کرد: مگر می شود کسی که ترویج بی حجابی و برهنگی می کند نفوذی نباشد، مگر می شود کسی که برای مقابله با تولیدات داخلی کالاهای مشابه خارجی وارد می کند نفوذی نباشد .

کریم جماعتی تصریح کرد: همه ما موظفیم که عوامل نفوذی را شناسایی کرده و سرسختانه با آنها مقابل کنیم و این امر شدنی نیست مگر با اطاعت محض از رهبری نظام و الگو گیری از سیره معصومین(ع) و ولایت مداری.

انتهای خبر/

ارسال نظرات