خبرهای داغ:
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بوکان:

روز قدس، روز فریاد خواهی ملت های مسلمان بر علیه ظلم و ستم رژیم اشغالگر قدس است

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری بوکان گفت: روز قدس، روز فریاد خواهی ملت های مسلمان بر علیه ظلم و ستم رژیم اشغالگر قدس است و این پیام را به همه جهان می رساند که آرمان آزادسازی قدس شریف یک آرمان جهانی است.
کد خبر: ۸۷۰۱۹۱۶
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، جلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بوکان، بخشداران مرکزی و سیمینه،نمایندگان نظامی وانتظامی و روسای ادارات سطح شهر در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بوکان در سخنانی اظهار کرد: روز قدس، روز فریاد خواهی ملت های مسلمان بر علیه ظلم و ستم رژیم اشغالگر قدس است و این پیام را به همه جهان می رساند که آرمان آزادسازی قدس شریف یک آرمان جهانی است.

ایوب آذین پورافزود: روز قدس بهترین فرصت برای بیان ابعاد مختلف جنایات اسراییل بر ضد مردم فلسطین و سایر ملت های مسلمان و آزادی خواه جهان است وباید از این فرصت تاریخی بهره گرفت.

وی گفت: وظیفه ما فراهم کردن فضای مناسب برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس بوده و همه مسئولان باید در این راستا تلاش نمایند .

معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری شهرستان بوکان برحضور گسترده و حماسی مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تأکید کرد و خاطر نشان نمود: مردم همیشه در صحنه بوکان بار دیگر با حضور گسترده و کم نظیر خود در راهپیمایی روز جهانی قدس از ملت مظلوم فلسطین حمایت کرده و جنایات رژیم غاصب اسرائیل را محکوم خواهند کرد.

آذین پور هم چنین با تاکید بر تعامل و همکاری مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان جهت هر چه بهتر برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس ، افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان بوکان در روز جمعه 11 تیرماه مصادف با 25رمضان المبارک از ساعت «10 صبح » شروع می شود.

ارسال نظرات