خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات:

ما موظفیم روحیه انقلابی را در جامعه زنده نگه داریم

یادواره شهدای آبروی محله با حضور رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور و به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید کوچری از حوزه یک شهری شهید حبشی سپاه خوی برگزار شد
کد خبر: ۸۶۸۲۷۶۳
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور در یادواره شهداء عملیات بیت‌المقدس، فتح خرمشهر و سرداران و ۱۳۶ شهید محله خوی كه به همت پايگاه شهيد كوچري سپاه خوي برگزار شد؛ گفت: شهداء در سخت ترین روزهای بعد از انقلاب برای امنیت ما جان خودشان را تقدیم کردند و اگر آن ایستادگی ها و دلاورمردیهای رزمندگان اسلام نبود، امروز این امنیت را نداشتیم.

سردار حسین بهشتی افزود: دشمنان اسلام بعد از پیروزی انقلاب، با ایجاد ناامنی ها، ترورها و تخریبها، مشکلات زیادی برای انقلاب بوجود آوردند که همین فرزندان شجاع و غیور این خطه، توطئه های آنها را یکی پس از دیگری خنثی و برملا کردند.

وی با اشاره به رشادتهای رزمندگان اسلام در عملیات آزادسازی خرمشهر تصریح کرد: شهداء به وظیفه خود عمل کردند و رفتند و اکنون ما مانده ایم تا با اطلاعت از ولایت راه آنها را ادامه دهیم.

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور اظهار داشت: عزیزان من بدانید که دشمنان انقلاب اگر امروز داعش را حمایت می کنند، تنها تلاششان برای متوقف کردن انقلاب اسلامی و بیداری در منطقه است.

سردار بهشتی افزود: امروز با خیلی از عزیزان مواجه می شویم و از ما خواهش می کنند که اونها رو به جبهه مقاومت اعزام کنیم و دشمن از همین حرکت مردمی فرزندان این مرز و بود در هراس است.

وی گفت: ما وظیفه داریم با برگزاری یادواره های شهداء، روحیه انقلابی را در جامعه زنده نگه داریم و فرهنگ شهادت و ایثارگری را به نسل های آینده منتقل کنیم.

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور در ادامه به انتخابات اخیر مجلس اشاره کرد و گفت: با دوستان که صحبت می کردیم باخبر شدم یک حرکت انقلابی از سوی مردم در این شهرستان صورت گرفته و یک انتخاب انقلابی انجام شده که قطعاً این نشان از بصیرت بالای ملت بوده است.

سردار بهشتی افزود: امروز دشمن پی برده که با برخورد نظامی نمی تواند با ایران اسلامی مقابله کند چراکه همین شهرستان خوی با تقدیم یک هزار شهید سرافراز ثابت کرده که با آگاهی و بصیرت کامل در مقاطع حساس انقلاب همواره گوش به فرمان رهبری بوده اند و تا پای جان ایستادگی و مقاومت کرده اند.

وی افزود: برابر گزارشات واصله، شهرستان خوی در موضوعات مختلف الگوی کشوری است و تلاش مجموعه بسیج و سپاه نیز بر این است تا با اجرای برنامه های گسترده، تدابیری برای رفع معضل بیکاری انجام دهد و این مهم مستلزم حمایت مسئولان منطقه ای است.

ارسال نظرات