خبرهای داغ:
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فامنین:

توجه به جوانان سبب تقویت روحیه خودباوری در آنان می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فامنین گفت: توجه به جوانان و آینده‌سازان کشور سبب تقویت روحیه خودباوری و اعتماد به نفس و نشاط ایشان است.
کد خبر: ۸۶۷۸۶۴۹
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فامنین، علی حقیقی در جلسه برنامه ریزی مراسم روز جوان اظهار داشت: جشن بزرگ روز جوان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) در سالن اجتماعات شهید عبدی فامنین برگزار می‌شود.

وی افزود: شرکت در این مراسم مذهبی و اجتماعی برای عموم مردم شهرستان فامنین،آزاد است و با حضور صمیمی مقامات اول شهرستان و مسئولین ادارات و نهادهای دولتی و غیر دولتی، از ساعت 21 شب الی 23 ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فامنین ادامه داد: برنامه های متنوع فرهنگی و اجرای موسیقی پاپ و سنتی به طور زنده و تئاتر و طرح مسابقه و اهداء جوایز به نخبگان و جوانان برتر شهرستان، برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: این برنامه ها در راستای معرفی و شناساندن شخصیت والای حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان می باشد تا جوانان غیور ما از ایشان الگو بگیرند و در برای تبیین ولایت پذیری و جوانمردی در جامعه اقدام شود.

حقیقی گفت: اهمیت دادن به جوانان و آینده سازان کشور سبب تقویت روحیه خودباوری و اعتماد به نفس و نشاط ایشان است و جوانان با استفاده از برنامه های مذهبی و فرهنگی عشق و دلدادگی خود را نسبت به ائمه اطهار(ع) و اسلام نشان می دهند.

مشاور بانوان فرمانداری شهرستان فامنین، که در جلسه حضور داشت، با اشاره به آموزش بحث خودباوری و استکبار ستیزی جوانان، خصوصا دختران جوان در جامعه گفت: حضور فعال در برنامه های جمعی و آموزه های دینی می تواند جوانان را برای خود سازی و پیشرفت و آبادانی کشور آماده سازد.

طاهره حاجیلو بیان کرد: با وجود نفوذ فرهنگ غرب و بیگانه، باید مراقب تهدیدات جدی برای جوانان باشیم و با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری مسیر حق را نشان دهیم و جوانان با ولایتمداری و هوش و استعداد خود از فرصت‌ها و زمینه های پیشرفت در سرتا سر جهان بهره مند شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات