خبرهای داغ:

از همسران شهدای مدافع حرم در استان فارس تجلیل شد

استان فارس قریب به ۵۰ شهید را در دفاع از حرم عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری(س) تقدیم کرده است.
کد خبر: ۸۶۷۵۸۹۹
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۶
همزمان با ایام مبارک ماه شعبان از همسران شهدای مدافع حرم در استان فارس تجلیل شد.

رجبعلی راهی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در این مراسم با بیان اینکه عزت، امنیت و اقتدار کشور عزیزمان در منطقه و جهان مدیون جان‌فشانی‌ها و ایثارگری‌های شهدا و ایثارگران و  صبر و استقامت خانواده‌های سرافراز آن‌هاست، گفت: بزرگداشت شهيد به معنای تكريم تمام نيكي‌ها و ترويج روحيه ايثارگري در جامعه است و الگوسازي از شخصيت و سيره شهدا، تنها بخشي از وظائف جامعه نسبت به این بزرگواران است.

 وی افزود: امروز خانواده‌های معظم شهدا چون حضرت زینب(س) رسالتی مهم بر عهده دارند و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و انتقال پیام شهدا به نسل‌های آینده از مهم‌ترین وظایف این خانواده‌هاست.

 در ادامه این مراسم اعظم سالاری، همسر سردار شهید عبدالله اسکندری از شهدای مدافع حرم نیز گفت: شهدا افرادی فروتن و به دور از تکبر بوده‌اند که همواره حیاتی عزتمند داشته و با جهاد در راه خدا، سعادت دنیوی و اخروی را برای خود برگزیدند.

 وی مدافعان حرم را مدافعان و فداییان اسلام ذکر کرد و گفت: امروزه هدف دشمنان تنها ضربه زدن به عراق و سوریه و کشورهای اسلامی نیست بلکه آن‌ها نیت ضربه زدن بر پیکره دین اسلام را دارند و رزمندگان اسلام و مدافعان حرم که در این کشورهای مسلمان‌نشین با دشمنان به مبارزه می‌پردازند از اسلام و انسانیت دفاع می‌کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها