برگزاری همایش فصلی شورای مجمع استانی بسیج پیشکسوتان در برازجان

همایش فصلی شورای مجمع استانی سازمان بسیج پیشکسوتان به میزبانی کانون بسیج پیشکسوتان دشتستان در حرم شهدای گمنام شهر برازجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۱۸۷۷
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، در این همایش که با حضور بازنشستگان سپاه و یادگاران هشت سال دفاع مقدس برگزار شد،مسئول هماهنگ کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: مردم به گفتمان اصل انقلاب در مقابل گفتمانی که قصد خارج کردن انقلاب از مسیر خود را دارد پایبند هستند و با حضور گسترده خود در انتخابات این را به خوبی نشان دادند.

 سهراب انبارکی افزود: تلاش و کوشش انقلاب این است که دولت اسلامی، حکومت اسلامی و تمدن نوین اسلامی تشکیل بدهد و باید از گفتمانی حمایت کرد که در این مسیر حرکت می کند.

وی با بیان اینکه دشمن می خواهد گفتمان انقلاب را از مسیر خارج و شکاف در حاکمیت انقلاب ایجاد کند، خاطر نشان کرد: اگر کسی فکر کند آمریکا به راحتی از اصول خود در مقابل انقلاب اسلامی ایران کوتاه می آید ساده اندیشی است زیرا اختلاف آنها با ما اختلاف بر سر موشک و بمب اتم نیست بلکه اختلافات ما گفتمانی است.

حسین زنده بودی(مسئول بسیج پیش کسوتان استان بوشهر) نیز در این همایش گفت: اول معلم عالم خداوند متعال است و معلمی شغل انبیاست و شان معلمین باید حفظ شود تا بتوانند با فراغ بال و بدون دغدغه به تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم بپردازند.

انتهای خبر

ا

ارسال نظرات