فرماندار ارومیه تاکید کرد

ضرورت حضور پرشور ارومیه‌ای‌ها در دور دوم انتخابات مجلس

فرماندار ارومیه بر حضور پرشور مردم در دور دوم دهمین دوره انتخابات شورای اسلامی تاکید کرد.
کد خبر: ۸۶۶۵۸۷۷
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، عباس حسن خانی در جلسه هماهنگی اعضای هیات‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات شهرستان ارومیه، اظهار داشت: هیات‌های نظارت و اجرایی انتخابات در تلاش برای برگزاری هر چه بهتر دور دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.

وی با اشاره به قوانین موجود در این زمینه، تصریح کرد: افراد فقط می‌توانند در حوزه انتخابیه‌ای که در دور اول دهمین دوره انتخابات شورای اسلامی رای داده‌اند حضور یافته و رای خود را به صندوق بیاندازند و لازم است تا شرکت‌کنندگان به چنین مواردی توجه داشته باشند.

فرماندار ارومیه با تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات تاکید کرد و اذعان داشت: آن دسته از افرادی که در دور اول انتخابات شرکت نداشتند نیز می‌توانند در دور دوم دهمین دوره انتخابات شورای اسلامی حضور پرشور داشته و رای خود را به صندوق بیاندازند.

این مسئول با بیان اینکه هیات‌های اجرایی و نظارت و سایر عوامل اجرایی انتخابات امانت‌دار مردم هستند، اظهار داشت: تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا شاهد برگزاری انتخابات سالم و پرشور در 10 اردیبهشت ماه باشیم.

حسن‌خانی با اشاره به تعداد عوامل اجرایی در دور دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اعلام کرد: 8 هزار و 500 نفر عامل اجرایی در این دوره از انتخابات حضور داشته و برای اجرای هر چه بهتر انتخابات تلاش خواهند کرد.

فرماندار ارومیه تعداد شعبات اخذ رای را 407 شعبه عنوان کرد و اظهار داشت: باید امکانات و شرایط لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود و امیدواریم مردم نیز همچون دوره‌های گذشته حضور پرشوری را در انتخابات داشته باشند.

ارسال نظرات