خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

بیش از ۵۰۰ عنوان برنامه در هفته معلم آذربایجان غربی برگزار می‌شود

علی مطهری گفت: به‌مناسبت گرامیداشت هفته معلم بیش از ۵۰۰ عنوان ویژه‌برنامه در سطح استان برگزار می‌شود که آغاز این برنامه‌ها با نواختن زنگ سپاس از معلم در سطح استان خواهد بود.
کد خبر: ۹۵۹۵۷۰۵
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، علی مطهری، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی  اردیبهشت در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: به‌مناسبت گرامیداشت هفته معلم بیش از ۵۰۰ عنوان ویژه‌برنامه در سطح استان برگزار می‌شود که آغاز این برنامه‌ها با نواختن زنگ سپاس از معلم در سطح استان خواهد بود و این مراسم در ارومیه در مدرسه شهید حبیب‌زاده با حضور مسئولانی استانی برگزار می‌شود.

وی افزود: اعزام ۴۵ نفر از فرهنگیان استان به تهران برای دیدار با مقام معظم رهبری که از این تعداد ۲۵ نفر از معلمان و مربیان نمونه استانی هستند، دیدار ۱۱ گروه از فرهنگیان استان با استاندار آذربایجان غربی، تجلیل از معلمان نمونه استانی، تجلیل از بازنشستگان فرهنگی سال ۱۴۰۲ و برپایی میز خدمت در مصلی‌های نماز جمعه سطح استان از جمله برنامه‌های این هفته هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی غبارروبی مزار شهدای فرهنگی، برگزاری مراسم بزرگداشت روز مقام معلم با حضور معلمان نمونه، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، تجلیل ویژه از خانواده ایثارگران فرهنگی، برگزاری مسابقات ورزشی، کتابخوانی، فرهنگی و هنری از دیگر برنامه‌های هفته معلم برشمرد.

وی با بیان اینکه ۷۱۰ نفر سهیمه جذب معلم در آذربایجان غربی است که از بین افراد شرکت‌کننده در آزمون معلمی انتخاب می‌شود، گفت: همچنین از طریق سهمیه کیفیت‌بخشی برای جذب مربیان سلامت، پرورشی، تربیت بدنی و ... نیز سهمیه‌ای برای استان در نظر گرفته شده، جذب یک هزار دانشجوی دانشگاه فرهنگیان امسال نیز در دستور کار است.

مطهری گفت: امسال احتمالاً یک هزار و ۷۰۰ معلم در استان بازنشسته می‌شوند که اقدامات لازم برای پر کردن جای خالی آن‌ها اندیشیده شده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات