خبرهای داغ:
مسئول معاون عملیات سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی:

صد درصد به اهداف مورد نظرمان در رزمایش راهیان بیت المقدس رسیدیم

مسئول معاون عملیات سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی گفت: صد درصد به اهداف مورد نظرمان در رزمایش راهیان بیت المقدس استان رسیدیم.
کد خبر: ۸۶۶۱۱۱۱
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹

رضا یوسفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی از اجرای موفقیت آمیز مرحله اول رزمایش راهیان بیت المقدس خبر داد و اظهارداشت: این رزمایش با هدف بالا بردن آمادگی های عمومی، ارتقای روز افزون، مردمی کردن دفاع، افزایش بنیه رزمی بسیجیان بود که بحمد الله و بنا به گزارش گروه های نظارتی بر رزمایش صد درصد به اهداف مورد نظرمان دست پیدا کردیم.

مسئول معاون عملیات سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی تکیه دفاع بر مردم در روز حادثه و ایجاد وحدت و همدلی را از دیگر اهداف این رزمایش عنوان و افزود: ایجاد شناخت در سطح گردانهای بسیج و تمرین بسیجیان بر اساس تهدیدات هر شهرستانی از جمله اهداف این رزمایش بود.

وی با بیان اینکه بسیجیان بیش از انتظار ما در این رزمایش حضور گسترده داشتند، افزود: دو گردان امام حسین(ع) و دو گردان کوثر بیشتر از ظرفیتی بود که در شهرستان بیرجند فراخوان شده بودند.

یوسفی خاطرنشان کرد: سردار سیف به عنوان مسئول عملیات مقاومت مردمی در بسیج سپاه کشور و تیم های نظارتی رضایت کامل از اجرای رزمایش و اقدامات انجام شده در شهرستان بیرجند و شهرستانهای قاین، طبس، زیرکوه، فردوس را از رزمایش انجام شده داشتند.

انتهای پیام/ 15165

ارسال نظرات
پر بیننده ها