خبرهای داغ:
مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان شرقی:

سال گذشته تامین گاز نیروگاه های استان 150درصد افزایش داشت

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان شرقی از ثبت رکورد جدید تحویل گاز به نیروگاه های استان در سال 94خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۸۱۱۶
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی گاز استان، ولی اله دینی افزود: با تحویل بیش از یک میلیارد و 700 میلیون متر مکعب گازدر سال 94 به نیروگاه های استان رکورد جدیدی در یک دهه گذشته در تحویل گاز به نیروگاه های استان به ثبت رسیده است .
وی در خصوص تعهدات شرکت گاز استان در تحویل گاز به نیروگاه های استان اظهار داشت: همانطوریکه وعده داده بودیم شرکت گاز به تعهدات خود عمل کرد بطوریکه 20درصد مصرف کل گاز استان در سال گذشته به نیروگاه های استان اختصاص داده شده است .
وی گفت: در سال 93صرفا 700میلیون متر مکعب گاز به بخش نیروگاهی تحویل شده بود که با مساعدت ستاد شرکت ملی گاز و وزارت نفت و تدابیر و فراهم کردن زیر ساخت های لازم این رقم به یک میلیارد و 700میلیون متر مکعب رسید که حاکی از افزایش 150درصدی تامین گاز به نیروگاه های استان می باشد .
دینی افزایش 150درصدی تامین گاز به نیروگاه های استان و تداوم تامین آن را نمونه بارز اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل دانست و افزود :یکی از راهکارهای اساسی در تحقق اقتصاد مقاومتی تبدیل و جایگزینی سوخت های فسیلی به میان تقطیر می باشد که امیدواریم با جایگزینی گاز به جای دیگر سوخت ها به ویژه در بخش نیروگاهی و صنایع عمده در تحقق شعار رهبر فرزانه انقلاب بیش از بیش تلاش کنیم .
مدیر عامل شرکت گاز استان افزود: در حال حاضر آماده تامین گاز همه بخش های مختلف خانگی صنعتی و نیروگاهی با حداکثر توان مصرفی در سطح استان هستیم.

ارسال نظرات