خبرهای داغ:

جشن ميلاد كوثر در شهرستان خوي برگزار شد

جشن ميلاد کوثر شهرستان خوي با حضور مسئولين شهر، و تجلیل از مادران شهدا، بانوان نمونه و موفق اين شهرستان در سالن 2000نفري شهيد چمران شهرستان خوي برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۵۵۹۳۶
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مدرس حوزه علميه و مسئول بسيج طلاب شهرستان خوي در جمع پرشور و بانشاط بانوان اين شهرستان ضمن تبريك سال نو و هفته زن، حضرت زهرا(س) را به عنوان اسوه تمامي زنان عالمدر همه جهات از همسرداری گرفته تا تربیت فرزند و حضور در اجتماع معرفي كردند.

حجت الاسلام غلامرضا اكبرزاده گفت: رعایت عفاف و حجاب توسط بانوان یکی از تأکیدات همیشگی حضرت فاطمه الزهرا (س) بود که زنان جامعه اسلامی ما باید آن را رعایت کنند.

وي با اشاره به كم تحملي و بي صبري در جامعه افزود: امروزه زماني كه با مشكلات روبرو مي شويم ساده ترين و راحت ترين راه را انتخاب مي كنيم و اصلا وقت و فكري نمي گذاريم تا راه حل اساسي و مفيد را انتخاب كنيم و اگر در سالهاي اخير شاهد آمار بالاي طلاق هستيم به خاطر همين امر است.

مدرس حوزه علميه شهرستان خوي تصريح كرد: نبايد فراموش كرد كه تحمل فشار و زجر در زندگي از ائمه(ع) به ارث رسيده لذا براي رسيدن به كمال بايد سختيها را براي رضاي خدا تحمل كنيم و بدانيم كه گل زماني زيبا است كه زماني تحمل با فشار بيرون آمدن از خاك را تجربه كرده كه به يك چيز دلپسند مردم تبديل شده است.

حجت الاسلام اكبرزاده همچنين به مادران شهدا و ايثار گر اشاره كرد كه سختيهايي را تحمل كردند تا امروزه ما بتوانيم چنين مراسم هاي باشكوهي را در امنيت كامل برگزار نماييم.

وي در ادامه با اشاره به خاطراتي از علامه جعفري به عنوان افتخار آذربايجاني ها، زندگي همسر شهيد بابايي و ... اظهار داشت: بايد در مواجه شدن با مسايل و مشكلات و نيز توجيه افراد با فكر و تدبير جلو برويم و با حضور در منازل بسيجيان و عالمان خود را اسير ماديات زندگي نكنيم .

حجت الاسلام اكبرزاده همچنين در مقام و شان بانوي دو عالم روايت هايي را از امام زمان(عج) و امام حسن(ع) ايراد نمود و با اين عنوان كه هانيه به معناي بسيار مهربان و دلسوز از القاب حضرت زهرا(س) است تصريح كرد: بايد همانند بانو فرزندان خود را با عنوان گل و ميوه دل خطاب كنيم و سعي كنيم طوري تربيتشان كنيم كه همانند گل زيبا و همانند ميوه مفيد و موثر باشند.

مسئول بسيج جامعه زنان سپاه خوي نيز در ابتداي اين برامه ضمن خير مقدم گويي و تقدير و تشكر از ستاد شهرستان خوي كه بسيج جامعه زنان سپاه خوي را در برگزار ي مراسم ياري رساندند سال 95 را سالي عنوان كرد كه بيمه حضرت زهرا(س) است چراكه ابتدا و انتهاي سال با نام بانو مزين گشته است.

خواهر پاسدار رقيه رزمجو ادامه داد: بانوان ما بايد زهراي اطهر(س) را به عنوان سرمشق زندگي خويش قرار دهند تا بتوانند با پيشرفت در جامعه حضور يابند.

وي افزود: در يک جمله کوتاه مي توان گفت که صديقه طاهره به عنوان محور و قطب همه ارزش‌ها و الگوي همه ابعاد ارزشي درهمه ادوار تاريخ مطرح مي باشد.

رزمجو تصريح کرد: اگر هر زني مي خواهد به عنوان مادر موفق باشد و فرزندان درستي تربيت کنند بايد روش تربيتي، شوهرداري و بچه داري فاطمه زهرا را الگوي عملي در زندگاني فرا راه زندگي خود قرار دهند.

گفتني است در ادامه خواننده ارزشمند و انقلابي شهرستان خوي برادر چوبدارزاده، مداح اهل بيت برادر حامد مرندي به صورت زنده آثار خود را اجرا نمودند و در پايان تني از مادران و همسران شهدا، زنان موفق و برتر نهادها و سازمانهاي شهرستان خوي با حضور مسئولين شهرستان تجليل شدند ضمن اينكه ايستگاه نقاشي براي نونهالان داير بود علاوه بر منتخبين مسابقه نقاشي به قيد قرعه به 50نفر از شركت كنندگان نيز جوايزي اهدا گرديد.

ارسال نظرات