پنجمین دوره استاژ فنی کاتا و کومیته استان بوشهر در گناوه آغازشد

پنجمین دوره استاژ فنی کاتا و کومیته کاراته شوتوکان j.s.k.a استان بوشهر روز پنجشنبه به میزبانی گناوه و به همت کانون بسیج ورزشکاران سپاه و هیات کاراته این شهرستان آغازشد.
کد خبر: ۸۶۴۹۱۱۱
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷
 

نماینده سبک j.s.k.a استان بوشهر در این آیین به خبرنگار بسیج گفت: دراین دوره شرکت کنندگان آموزش های لازم این سبک را فرا گرفته و پس از موفقیت در آزمون درجه آنان به دان درجه 5 ارتقا می یابد.
ضرغام کیارستمی افزود: این دوره به مدت دو روز در سالن رزمی این شهرستان و باحضور علیرضا بحرانی بازیکن سابق تیم ملی و یوسف قاطع داور جهانی کاراته و دبیر سبک شوتوکان برگزار می شود.
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) گناوه هم گفت: این شهرستان دارای ورزشکاران مستعدی بخصوص در رشته های رزمی است که تاکنون به موفقیت های بزرگی در سطح بین المللی نایل شده اند.
سرهنگ یاسین اکبا افزود: برپایی این دوره در بروز و معرفی استعدادهای رزمی کاران این شهرستان که همگی عضو کانون بسیج ورزشکاران هستند نقش مهمی دارد.
یوسف قاطع دبیر سبک شوتوکان ایران هم گفت: برپایی این دوره فرصت مغتنمی برای شناسایی رزمی کاران مستعد این شهرستان برای حضور در تیم ملی است.
وی افزود: باتوجه به اینکه قراراست لیگ سراسری بسیج این سبک برگزار شود از مسئولان شهرستان گناوه انتظار داریم که رزمی کاران بسیج را برای این رقابت ها آماده کنند.
 

ارسال نظرات