خبرهای داغ:

خبرگان رهبری جایگاهش انتصابی و رسالتی سنگین است

حجت الاسلام والمسلمین نوفرستی: خبرگان رهبری جایگاهش انتصابی است و این بار و وظیفه سنگین بر عهده کسی است که در این جایگاه حضور دارد.
کد خبر: ۸۶۱۴۶۷۹
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین نوفرستی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع)خراسان جنوبی در اجتمع مردم قاینات با بیان اینکه 9 دی این روز بزرگ در تاریخ ماندگار شد، گفت: امیدواریم با بصیرت، این انقلابی را که حاصل خون بیش از 230هزار شهید درتاریخ 8سال دفاع مقدس وشهدایی که در کردستان و در سیستان به شهادت رسیده اند و شهدای انقلاب است حفظ کنیم.


وی افزود: ما وارث این انقلاب بزرگ هستیم وقطعا تکلیف بزرگی داریم واین رسالت وتکلیف بدون بصیرت امکان ندارد.

نوفرستی اظهارداشت: فتنه88 حداقل 8 ماه نظام را گرفتار و دچار چالش کرد و دشمنان خوشحال و امیدوار شدند. استکبار جهانی، صهیونیست جهانی، جریان باطل در عالم و پیاده نظام های آنان در بدنه نظام امیدوار شدند و تصور می کردند که می توانند به این نظام الهی پایان دهند.

وی افزود: مقام معظم ولایت بارها می فرمایند باور کنید فتنه بود و تا کسی فتنه88 را باور نکند عظمت یوم الله 9دی را نخواهد توانست درک کند.

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به برخی از حوادثی که در سال 88اتفاق افتاد، اظهار داشت: عده ای6 ماه قبل انتخابات بحث تقلب را مطرح کردند ونظام جمهوری اسلامی ایران رابرای اولین بار متهم به تقلب کردند که مقام عظمای رهبری هم هشدار دادند که این فتنه است.

وی ادامه داد: راه اندازی کمیته صیانت از سوی فتنه گران و ادعای دعوت از سازمان های جهانی، انتخاب رنگ سبز برگرفته از انقلاب های مخملی، اعلام نتایج به نفع خودشان قبل از شمارش آراء، کشاندن انتخابات به کف خیابان و... را نمونه ای از اقدامات فتنه گران و خواص در سال 88 بیان نمود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) گفت: تجلی ایمان به اسلام ناب، وفاداری مردم به ولایت و حتی به تعبیر رئیس جمهور کشورمان 9دی یعنی قانون مداری، 9دی یعنی دفاع از اهل بیت وهمراهی از ولایت و ولی فقیه و مردم زیبا عملی کردند و این حادثه عظیم را در تاریخ رقم زدند و به تعبیر مقام معظم رهبری نسل سوم انقلاب را نتوانستند از انقلاب روی گردان کنند.

وی خاطرنشان کرد: 9 دی را همین نسل سوم انقلاب به راه انداختند وآن حادثه عظیم وآن سیلی محکم را به صورت کسانی نواختند که سعی داشتند مسیرحرکت اسلام را با ایجاد فتنه منحرف کنند و ما باید بدانیم که گذشته برای آینده و برای عبرت گرفتن است که این حوادث تکرار نشود.

وی ادامه داد: اجتماع شما مومنین در این روز یعنی تجدید عهد با ولایت و با اسلام و مقابله با فتنه گران، استکبار ستیزی در جریان 9 دی و امروز هم باید درس بگیریم و بدانیم که دشمنان اسلام از هر گونه فتنه و دشمنی دست بر نمی دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) گفت: جایگاه ولایت فقیه شهادت را تفسیر می کند. ولی فقیه زمینه ساز حاکمیت حضرت حجت است و فوکویاما می گوید این جایگاه را باید شکست و این ولایتی که پشتوانه مردمی دارد اقتدار دارد و این اقتدار را باید شکست.

وی تصریح کرد:قطعا کسانی که در جریان شورای رهبری حرف می زنند خلاف قانون اساسی و مشی امام است و این برای ما باید عبرت باشد.

حجت الاسلام نوفرستی اظهارداشت: کسانی که ده سال قبل وقتی به آنها گفته شد که شما در مجلس خبرگان حضور داشتید چرا امسال ثبت نام نکردید گفتند مجلس خبرگان که برعملکرد رهبری نظارت نداشته باشد جایگاهی ندارد وحضور پیدا نکردند و لذا می بینیم که امسال به میدان می آیند اما چرا می آیند؟ حواسمان باید جمع باشد.

وی عنوان کرد: خبرگان رهبری جایگاهش انتصابی است و رسالت ادامه دارد و برعهده آن شخصیت است و اینجا جای مقام نیست و یک رسالت و بار وظیفه سنگین برعهده کسی است که این جایگاه را دارد و اگر مانند منتظری خصوصیات را از دست داد خود به خود معزول است .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) گفت: در بحث مجلس شورای اسلامی حواسمان جمع باشد عقل ما، دین ما می گوید که به کسانی رای دهیم که اصل نظام و وفاداری به ولایت و امید به مردم و استکبار ستیزی را مد نظر داشته باشد و مانند مجلس ششم جام زهر را به کام رهبری ندهیم و شاهد مجلسی نباشیم که در روزنامه های این نظام دفاع مقدس به خشونت از آن تعبیر می شود و نهضت کربلا را زیر سوال بردند.

وی با بیان اینکه مجلس باید مجلسی باشد که بتواند در مقابل استکبار جهانی محکم بایستد خاطر نشان کرد: باید آگاه و بیدار باشیم که در کنگره آمریکا آشکارا بودجه برای براندازی نظام اسلامی با عنوان جنگ نرم مصوب می شود و جان کری مسئول این امر می شود.

نوفرستی ادامه داد: برخی نمایندگان ارتباط با امریکا را ارائه می دهند و مشخص است که خلاف مشی رهبری برخورد می کنند و رهبری بارها تکرار کرده اند فقط در بحث هسته ای اجازه داده ایم و در بحث مذاکرات بارها تکرار کرده اند تیم مذاکره کننده سربازان نظام هستند و حمایت کرده اند اما فراتر از این نه.

وی اظهار کرد: عده ای از نمایندگان ما تصور می کنند که در مباحث اقتصادی که با تکیه بر مردم و اقتصاد مقاومتی و نظیر آن باید حل شود با ارتباط با امریکا حل می شود باید توجه داشته باشند که دشمن چه برنامه ای ریخته اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه استان گفت: فتنه یعنی فضا را غبار آلود کردن که مردم نتوانند حق را درست تشخیص دهند و قطعا موقعیت نظام ما موقعیتی است که فتنه گران نخواهند توانست اهداف خود را دنبال کنند.

وی ادامه داد: حضور حداکثری مردم بیانگر تجدید عهد مردم با ولایت است و مجلسی که با اندیشه امام ومقام معظم ولایت وحفظ ارزشها و حفظ دین باشد کارایی عظیمی در حل مشکلات نظام خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها