فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر:

برگزاری رزمایش مدافعان ولایت در استان بوشهر

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت:رزمایش مدافعان ولایت با حضور بیش از 5 هزار نیرو از گردان‌های عاشورای استان بوشهر در شهرستان‌های دشتستان و جم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۰۶۲۵۱
|
۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۶

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، محمدتقی صفری صبح امروز در حاشیه نشست بصیرتی کارکنان فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر اینکه همدلی، اتحاد و همبستگی ضرورت اصلی جامعه ماست، اظهار داشت: تمام دلخوشی‌ها و امید دشمنان  به تفرقه بین مردم و نظام است و در این راه به هر حربه‌ای دست می‌زند.

صفری با تاکید بر اینکه نقش سپاه در ثبات امنیت کشور با کمک نیروهای مسلح بسیار برجسته و ارزنده است و بر هیچ کس پوشیده نیست، ادامه داد: سپاه به نیروی معنوی، شکست ناپذیر و تاثیرگذار در عرصه‌های مختلف تبدیل شده است و در این زمینه هم دشمنان و هم دوستان انقلاب به آن اذعان داشته‌اند.

وی با بیان اینکه هدف سپاه پاسداری از انقلاب اسلامی در برابر هرگونه تهدید دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: حضور مقتدارنه در عرصه‌های داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی سپاه تضمین‌کننده امنیت نظام است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه سپاه با پشتیبانی مردم و حضور جوانان در زمینه‌های مختلف داخلی همه توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان را خنثی کرده است، یادآور شد: استکبار نمی‌تواند حضور و اقتدار سپاه و تاثیرگذاری آن را در منطقه نادیده بگیرد.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر از برگزاری رزمایش مدافعان ولایت در این استان خبر داد و گفت: رزمایش مدافعان ولایت با حضور بیش از 5 هزار نیرو از گردان‌های عاشورای استان بوشهر در شهرستان‌های دشتستان و جم برگزار می‌شود.

وی به اهداف این رزمایش اشاره کرد و گفت: این رزمایش با هدف حفظ و انسجام و بالا بردن روحیه و توان رزمی، نظامی، جسمانی، معنوی و بصیرتی سپاه برگزار می‌شود.

صفری با تاکید بر اینکه آمادگی نیروهای انقلابی، بسیجی و سپاه برای دفاع از آرمان‌ها و دستاوردهای نظام برای ما مهم است، خاطرنشان کرد: آمادگی  نیروهای انقلابی در عرصه‌های مختلف خواب‌های دشمن را بی‌تعبیر کرده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین قشر در گردان‌ها جوانان هستند و این جوانان آمادگی کامل برای دفاع از نظام و انقلاب را دارند، یادآور شد: این رزمایش در تاریخ‌های 25، 26 و 27 آذرماه برگزار می‌شود.

ارسال نظرات