حجت الاسلام دازم:

پاداش اعمال را با گناه زایل نکنیم

کارشناس مسایل دینی، در جمع رزمندگان تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام گفت: نباید پاداش اعمال خود را به وسیله گناهان زایل کنیم.
کد خبر: ۸۶۰۵۷۲۲
|
۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام امیر دازم، در جمع مرزداران تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام در مرزهای جنوب غرب کشور، ایام رحلت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم، و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا علیهم السلام را تسلیت گفت.

وی، افزود: در حدیث آمده است؛‌هر کسی که امام رضا علیه السلام را زیارت کند، بهشت بر او و اجب می شود.

این مبلغ دینی، ادامه داد:‌ یکی از آداب زیارت، بالانبردن صدا در جوار حریم ائمه معصومین علیهم السلام است؛ چرا که در قرآن نیز سفارش شده صدایتان را از صدای پیامبر بالاتر نبرید."لا تعالوا صوتکم فوق صوت النبی"؛ لذا رعایت آداب زیارت بر همه زائران لازم است.

حجت الاسلام دازم، با اشاره به اهمیت مرزبانی از کیان اسلامی و ثواب این اقدام مهم، گفت: نباید پاداش اعمال خود را به وسیله گناهانی همچون غیبت، زایل کنیم و باید بتوانیم از اعمال نیک خود با تقوای الهی مراقبت لازم را بنماییم.

وی، در انتها به کراماتی از امام رضا علیه السلام اشاره کرد و گفت: هر کس به درگاه این امام رئوف خواسته اش را عرضه کند، بی شک خواسته اش برآورده به خیر خواهد شد.

ذکر مصیبت، نوحه خوانی و سینه زنی در سوگ شهادت امام رضا علیه السلام از دیگر بخش های این مراسم معنوی در نمازخانه مقر تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام در آبادان بود.

به گزارش بسیج، رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری در قالب تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام، مأموریت حفاظت از مرزهای جنوب غرب کشور را برعهده گرفته اند.

گفتنی است: این تیپ سرافراز، علاوه بر رشادت در هشت سال دفاع مقدس، کارنامه درخشانی از نگهبانی مرزهای شمالغرب کشور و ارتفاعات سربه فلک کشیده جاسوسان را در پرونده خود دارد.


ارسال نظرات