برگزاری مجمع انتخاب هیات هاکی استان :

ابوالفضل یوسفی به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات هاکی استان مرکزی انتخاب شد .

مجمع انتخابی رئیس هیات هاکی استان مرکزی با حضور بخارایی دبیر فدراسیون هاکی ، ملکی مدیرکل ورزش وجوانان ودیگر اعضاء مجمع و حضور اصحاب رسانه درروز چهارشنبه 27آبان ماه در محل سالن جلسات پیامبر اعظم (ص) اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی برگزار گردید که ابوالفضل یوسفی تنها کاندید احراز پست ریاست با کسب اکثریت آراء به مدت 4 جهار به عنوان رئیس هیات هاکی انتخاب شد.
کد خبر: ۸۵۹۷۶۹۶
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴

سعید ملکی مدیرکل ورزش وجوانان در این مجمع گفت: هیات هاکی یکی از هیاتهای خوب استان می باشد که در سالهای گذشته تلاشهای فراوانی صورت گفت تا تیمها ونفرات مختلف از استان به عضویت تیم ملی در بیایند

مدیر کل ورزش وجوانان استان مرکزی ضمن تقدیر از خراجی رئیس سابق هیات هاکی افزود: در طی سالهای گذشته گامهای موثری در راستای رشد واعتلای ورزش هاکی برداشته شده که میتوان به کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر و عضویت در تیمهای ملی توسط ورزشکاران وانتخاب مربی تیم ملی از استان مرکزی گزیده ای از این گامها می باشد.

وی تصریح کرد: یکی از کارهای خوب هیات هاکی حضورموفق تیم شهرداری اراک در لیگ برتر هاکی می باشد امید داریم در طی چهار سال آینده وطبق برنامه ریزی های منظم شاهد موفقیت های بیشتری در رشته هاکی باشیم

حمیدرضا بخارایی دبیر فدراسیون هاکی نیز در این مجمع گفت: کشف و شکوفا سازی استعداد ها در همه نقاط کشور مهمترین رویکرد این فدراسیون است.

حمیدرضا بخارایی افزود: در این راستا سه دوره مسابقات هاکی بین مدرسه ای به صورت منطقه ای در 15 استان کشور برگزار شد که استعداد های ارزشمندی نیز کشف شدند.

وی ادامه داد: هیات های استانی بازوان اجرایی و قدرتمند ما هستند و حمایت از آنها هدف اصلی فدراسیون است بنابراین از روسای هیات های استانی نیز انتظار داریم که با برقراری ارتباط دو سویه با ادارات آموزش و پرورش، کشف و شکوفا سازی استعداد ها را سرلوحه امور خود قرار دهند.

وی، استان مرکزی را یکی از قدرت های هاکی کشور عنوان کرد و گفت: هم اکنون وحید فتحی، مجتبی غلامی، علیرضا چزانی و امیر حسین فتحی از این استان در اردوی تیم ملی هاکی جمهوری اسلامی ایران در سمنان به سر می برند.

وی ادامه داد: 22 بازیکن از نقاط مختلف کشور به اردوی تیم ملی دعوت شدند که از این تعداد چهار بازیکن از استان مرکزی هستند که این مهم نشان از ظرفیت بالای استان مرکزی در ورزش هاکی است.

دبیر فدراسیون هاکی کشور بیان کرد: تیم ملی هاکی جمهوری اسلامی ایران خود را برای حضور در رقابت های بین المللی مسکو که از 11 تا 17 آذرماه برگزار می شود آماده می کند.

در پایان این مجمع ابوالفضل یوسفی باکسب 13رای از مجموع 14 رای به مدت چهار سال بعنوان رئیس هیات هاکی انتخاب شد.

ابوالفضل یوسفی دارای مدرک کارشناس ارشد تربیت بدنی می باشد

از سوابق یوسفی می توان به دبیر هیات هاکی استان ، مربی تیم ملی هاکی، عضو کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون هاکی ،کمیته تیمهای ملی ،معاون ورزش اداره شهرستان اراک، مسئول آکادمی ورزش استان، سرمربی تیم هاکی شهرداری اراک، مربی بدنساز تیم فوتبال شهرداری اراک و... اشاره نمود.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
اعظم
۱۲:۳۹ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
با سلام من چون خودم یوسفی هستم به شما رای میدم