مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام صادق (ع):

کلیدواژه حفظ انقلاب و استمرار آن اعتقادات و دین‌باوری است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: کلیدواژه حفظ انقلاب و استمرار آن اعتقادات و دین‌باوری است که هرگاه از بین برود مشکلات ما شروع خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۹۱۶۱۵
|
۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان، حجت‌الاسلام حسین دشتی صبح امروز در جمع کارکنان سپاه تنگستان گفت: سپاه انسان‌های پاکی چون قاسم سلیمانی را در خود جای‌ داده است که روزی یک جوان کرمانی بود و در صحنه جنگ نقش‌آفرینی می‌کرد و با تهذیب نفس و توانمندی فکری و اعتقادی که پیدا کرد، توانست خوش بدرخشد و پله‌های اعتقادی را به‌سلامت طی کند.

وی افزود: قاسم سلیمانی نماد رشادت و پرچم مبارزه با ظلم و سرباز فداکار ایران اسلامی است، که روح خدایی و دل دریایی او ناشی از ایمان و اعتقاد راسخش به خدای تبارک‌ و تعالی است.

دشتی تصریح کرد: ریشه درونی معنویت، تقوا و پرهیزکاری برگرفته از دین، اگر بر شخصیتی حاکم شود آینده‌اش به‌واسطه آن تضمین خواهد شد و اگر دین در وجود کسی سبک شود به‌طور حتم آن فرد نسبت به همه‌چیز معترض خواهد بود.

وی بیان داشت: زمانی فضای حاکم بر جامعه فضایی شهادت‌طلبانه است و انسان از جان خویش می‌گذرد که ارزش‌ها بر وجود او حاکم بوده و معتقد به‌تمام‌ معنا به دین و معنویات باشد.

دشتی گفت: حرکت انقلابی ملت ایران دیروز به رهبریت امام راحل به وجود آمد و امروز به رهبری مقام معظم رهبری ادامه دارد و در این راه و مسیر انسان‌های پاک و انقلاب ایستادگی کردند تا پرچم انقلاب در جهان برافراشته شود و دیدگان ملت‌های آزادی‌خواه جهان حرکت انقلابی ملت ایران را ببینند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: کلیدواژه حفظ انقلاب و استمرار آن اعتقادات و دین‌باوری است که هرگاه از بین برود مشکلات ما شروع خواهد شد.

وی افزود: آنچه ما را می‌ترساند به‌طور مطمئن اسرائیل، آمریکا و داعش نخواهند بود و خطرناک‌تر از همه این‌ها که همواره رعب آفرین بوده بی‌حجابی است که از بمب داعش خطرناک‌تر بود و مستقیم دین ما را هدف قرار داده است.

دشتی خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم چراغ انقلاب همواره روشن باشد باید در حفاظت و حراست از دین و اعتقادات و باورهای دینی‌مان بکوشیم که اگر خدای‌ناکرده تضعیف شود فیتیله انقلاب پایین کشیده می‌شود.

وی تأکید کرد: همین عزاداری‌های ماه محرم بقای دین و تقویت باورها را فراهم می‌کند و نباید از زیادشدن آن بترسیم.

دشتی گفت: بعضی‌ها خودشان را در طیف عقلا قرار می‌دهند و با شعار «مرگ بر آمریکا»، مشکل‌ دارند و ما را احساسی به‌حساب می‌آورند، در حالی‌که شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر مستکبر»، حرف حساب ما بوده، چه آنها بخواهند و چه نخواهند.

وی افزود: برای اینکه برجام به نتیجه برسد باید دولتمردان ابلاغ 9 ماده‌ای رهبر معظم انقلاب را مدنظر قرار دهند و برای دفع ضررهای دشمنان پایبندی بر اصول و ارزش‌ها و حرکت انقلابی استقامت داشته و آن را حفظ کنند.

دشتی گفت: دشمن با تکیه‌ بر پسا برجام به دنبال تغییر در نگرش و فکر مسئولین و تأثیرگذاری بر تصمیمات است و این شگرد جدید دشمنان که کشت و کشتار در آن نیست، بسیار خطرناک است.

وی خاطرنشان کرد: همین‌که می‌بینیم عده‌ای نمی‌خواهند در 13 آبان که روز مبارزه با استکبار است، شعار «مرگ بر آمریکا»، گفته نشود گواهی بر ادعای ما بوده که دشمنان می‌خواهند فکر و نگاه‌ها را تغییر دهند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: پرچم بصیرت در دست مقام معظم رهبری است و اگر ما می‌خواهیم انقلاب حفظ شود باید این پرچم را نگه‌داریم و نگذاریم تفکرات دشمن‌ شاد کن توسط عده‌ای تبلیغ شود و برای این امر فقط بصیرت است که جلوی این حرکت غلط را سد خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات