بیانه بسیج مهندسین صنعتی استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت گرامیداشت13 آبان

۱۳آبان نقطه طلایی شکست غول استکباری دوران، به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) بود که انقلاب دوم نام گرفت و اگر نبود تسخیر لانه جاسوسی، خیانت‌ها و توطئه‌های کشور مستکبر امریکا در طول این سال‌ها سهل الوصول‌تر علیه اسلام، انقلاب و مردم مسلمان کشور مان صورت می‌پذیرفت.
کد خبر: ۸۵۸۹۰۲۰
|
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱


به گزارش خبرگزاری بسیج در این بیانیه آمده است:

امام خمینی (ره): «جهان باید بداند که ایران راه خود را پیدا کرده است و تا قطع منافع آمریکاى جهان‏خوار، این دشمن کینه‏ توز مستضعفین جهان، با آن مبارزه ‏اى آشتى‏ ناپذیر دارد و حوادث ایران نه تنها ما را براى لحظه ‏اى عقب نخواهد نشاند، که ملت ما را در نابودى منافع آن مصمم‏ تر خواهد کرد.»
۱۳آبان نقطه طلایی شکست غول استکباری دوران، به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) بود که انقلاب دوم نام گرفت و اگر نبود تسخیر لانه جاسوسی، خیانت‌ها و توطئه‌های کشور مستکبر امریکا در طول این سال‌ها سهل الوصول‌تر علیه اسلام، انقلاب و مردم مسلمان کشور مان صورت می‌پذیرفت.

این بیانیه می افزاید:
ملت شریف ایران، از جنایات خصمانه ی امریکا کم صدمه ندیده است، از تحریکات ابتدای انقلاب برای تجزیه کشور و ناامن کردن آن گرفته تا واقعه طبس ، از حمله به هواپیمای مسافربری در خلیج فارس تا پی ریزی جنگ تحمیلی و پشتیبانی از صدام سفاک ، از پشتیبانی گروه های تروریستی در شرق کشور تا به شهادت رساندن دانشمندان هسته ای،از پشتیبانی آشوب گران در سال های ۷۸و۸۸ تا تحریم های به اصطلاح فلج کننده.همانطور که شاهدید ، نوک پیکان این حملات، ملت دلیر ایران را نشانه گرفته است و این جنایات هرگز از حافظه ملت ایران زدوده نخواهد شد.
بسیج مهندسین صنعتی استان چهار محال و بختیاری ضمن گرامیداشت این روز نکاتی را به شرح ذیل بیان می‌دارد:
آمریکا دشمن ملت ایران است و تا موقعی که دست از دشمنی برنداشته است ما تا آخرین قطره خون و تا آخرین نفس در برابر توطئه های آمریکا می ایستیم و هرگز سازش را بر نمی‌تابیم.
موضوع گفت و گوهای هسته‌ای نباید به مذاکرات دو سویه ایران و آمریکا تبدیل شود. این را خطر بزرگ می دانیم و دیپلماتهای جمهوری اسلامی را از آن برحذر می دانیم. ما آمریکا را قابل اعتماد نمی‌دانیم و حتی اگر توافقی صورت گیرد آنها به عهد خود پایبند نخواهند بود کما اینکه به پیمان الجزایر عمل نکردند . دیپلماتهای ما باید هوشیار باشند و در مذاکرات هسته ای در پاسداشت خطوط قرمز نظام و مردم تخطی نکنند.

در بخش دیگری از بیانیه  بسیج مهندسین چهارمحال و بختیاری آمده است:
تقارن ۱۳آبان امسال با ایام محرم الحرام بیش از پیش درس استکبار ستیزی امام حسین (ع) با شمر زمانه اش را به ما یادآوری می کند و حکایت ابدی جنگ حق علیه باطل و عدم سازش و تسلیم در مقابل ظالم را نمایان می‌سازد؛ اما آنچه که مایه تاسف بسیار است فراموشی علت و ماهیت قیام امام حسین (ع) است و بدتر آنکه که عده‌ای برای رسیدن به مقاصدشان از تمام رویدادهای تاریخی – اسلامی برای پیشبرد سیاست های خود استفاده می‌کنند و از عاشورا درس مذاکره می‌گیرند و نه درس استکبار ستیزی
عده‌ای که بدنبال حذف شعارهای اصیل و اساسی انقلاب از جمله "مرگ بر آمریکا هستند" بدانند که حذف"مرگ بر آمریکا" اولین قدم استعمار خارجی و ایادی داخلی آنها در جهت تضعیف انقلاب اسلامی و تسلط شیطانی آنها بر انقلاب است.

در پاین این بیانیه آمده است:
در انتها بسیج مهندسین صنعتی ضمن تسلیت شهادت امام حسین(ع) به امت عزادار اسلامی و گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان از آحاد سوگواران حسینی برای حضور در آئین‌های ویژه «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» تشکر  به عمل می آورد و خواهان این است تا برچیده شدن کامل بساط ظلم  شعارهای «هیهات‌من الذله»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و«مرگ بر انگلیس »و جمله روح‌نواز «لبیک یا حسین( ع )» رساتر از همیشه در جغرافیای ایران اسلامی طنین انداز شود .

ارسال نظرات