خبرهای داغ:

نامه مقام معظم رهبری جلوی راه‌های نفوذ دشمن در برجام را گرفت

نماینده مردم بیرجند در مجلس گفت اجرای برجام بصورت مشروط از سوی رهبر معظم انقلاب به دولت اجازه داده شده و نامه تاریخی و مهم ایشان خلاء ها و راه‌های نفوذ دشمن را گرفت.
کد خبر: ۸۵۸۵۰۶۸
|
۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام سید محمدباقر عبادی در بازدید از روستاهای روستاهای کلاته ملا٬ خوان، نوقند، مناوند، ماسنان، نوزاد و براندود، با تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اظهارداشت: عاشورا و حادثه کربلا راه امت اسلامی را مشخص کرده است.

وی در ادامه افزود: حادثه کربلا امتحان الهی برای مومنین و مسلمانان بوده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اهل بیت(ع) مفسران واقعی قرآن هستند، خاطرنشان ساخت: امام حسین(ع) حجت خدا بود که مظلومانه در کربلا به شهادت رسید.

وی در با تأکید به اینکه ملت ایران اسلامی همواره پشتیبان ولایت فقیه بوده‌اند، بیان کرد: ایران دارای مردمی ولایی هستند و در تمامی دوران انقلاب اسلامی نگاهشان به فرمایشات امام راحل(ره) و رهبر انقلاب اسلامی بوده است.

حجت الاسلام عبادی افزود: ولایت فقیه، پرتوی از ولایت ائمه است، این استقلال، امنیت، آرامش و پیشرفت‌های گوناگونی که در تمامی بخش‌ها شاهد آن هستیم، به برکت نعمت ولایت است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به بازدید خود از روستاها اشاره کرد و اظهارداشت: در مدت نمایندگی مردم شریف این حوزه، از تمامی روستاهای شهرستان درمیان بازدید و از نزدیک در دیدار با مردم در جریان مشکلات و درخواست‌های مردم قرار گرفته‌ام.

وی یادآور شد: در این بازدیدها مسئولان محترم منطقه هم حضور دارند که از آنها خواسته می‌شود که مشکلات و درخواست‌های مردم را پیگیری می‌کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برجام به‌صورت مشروط از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی به دولت اجازه داده شده است، اظهارداشت: نامه مقام معظم رهبری راه‌های نفوذ و خلاء هایی موجود در برجام را گرفت.

وی با بیان اینکه مذاکره کنندگان هسته‌ایی کشور طی این سالها زحمات بسیار زیادی کشیده‌اند، خاطرنشان ساخت: اگر توصیه ها و خطوط قرمز تبیین شده از سوی مقام معظم رهبری مورد توجه مسئولان قرار نگیرد، کشور دچار آسیب‌های بسیار زیادی می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها