خبرهای داغ:
مدیرکل سازمان بازرسی خراسان جنوبی:

مسئولین ادارات به ساخت و سازهای غیرمجاز خدمات ارائه نکنند

مدیرکل سازمان بازرسی خراسان جنوبی گفت: به منظور جلوگیری از ساخت و ساز های غیرمجاز تقاضای ما از مسئولین ادارات آب و برق این است که به این نوع ساخت و سازها ارائه خدمات نکنند تا مشکلات بیشتر نشود.
کد خبر: ۸۵۸۳۴۸۸
|
۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، علوی مدیر کل سازمان بازرسی استان خراسان جنوبی در همایش امر به معروف و نهی ازمنکر و ارتقا سلامت نظام اداری اظهار داشت: سعی کنیم تا با اتحاد و تعامل در راستای بهبود سلامت نظام اداری الگو باشیم.

مدیرکل سازمان بازرسی استان با بیان اینکه وظیفه اصلی ما درسازمان بازرسی نظارت است گفت: تمام تلاش ما بردقت است و دستگاه نظارتی دراستان با نگاه عالمانه به دنبال پیشگیری ازمشکلات و تخلفات است.

وی با اشاره به اینکه در این مجموعه بازرسان افتخاری ما را حمایت می کنند ادامه داد: بازرسان ما در سازمان بازرسی ابتدا موضوعات را بررسی و گزارش می کنند و بعد برای گروه تلفیق درمنطقه ارسال و سپس دستور رسیدگی به دستگاه مربوطه فرستاده می شود.

علوی با اشاره به فعالیت ها و اقدامات سازمان بازرسی عنوان کرد: در زمینه جلوگیری از اتلاف منابع طبیعی، حفظ محیط زیست و اراضی جلساتی را مسئولین ادرات محیط زیست، جهاد کشاورزی ومنابع طبیعی داشتیم .

وی ادامه داد: به منظور جلوگیری از ساخت و ساز های غیرمجاز تقاضا ما از مسئولین ادارات آب و برق و.. این است که به این نوع ساخت و سازها ارائه خدمات نکنند تا مشکلات بیشتر نشود همچنین در خصوص بحران آب و کم آبی ازمسئولین قول همکاری را گرفتیم تا این مشکل نیز مرتفع گردد.

علوی افزود: تمام مسئولین ادارات استان و ما به عنوان دستگاه نظارتی سعی کنیم تا با عمل به تکلیف مسئولیتی و مدیریتی خود درمباحث تعاملی با سرعت و جدیت وبا استفاده ازظرفیت موجود درجهت آبادانی و بهبود استان برویم.

مدیرکل سازمان بازرسی استان عنوان کرد: ماه محرم فرصتی است برای بازنگری مدیران و تلاش درجهت سلامت کاری در دو محور دین و اخلاق با حفظ اصول ونگاه امر به معروف و نهی از منکراز کمرنگ شدن اعتقادات دینی و روابط خانوادگی و آسیب های محیط های اداری جلوگیری کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها