مدیر مدرسه علمیه مهدی موعود(عج)دیّر:

دیپلماسی لبخند جوابگو نیست، باید مواضع مقتدرانه گرفت

مدیر مدرسه علمیه مهدی موعود(عج) دیّر گفت: در جریان فاجعه منا ثابت شد که دیگر دیپلماسی لبخند جواب نمی‌دهد بلکه باید مواضع مقتدرانه گرفت و تا استیفای حقوق جانباختگان و خانواده‌هایشان ایستاد.
کد خبر: ۸۵۷۷۷۰۸
|
۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر؛ مدیر مدرسه علمیه مهدی موعود(عج)شهرستان دیّر در مراسم بزرگداشت جانباختگان فاجعه منا با اشاره به مواضع مقتدرانه رهبری در برخورد با دولت عربستان سعودی گفت: مواضع مقتدرانه رهبری نشان داد که جمهوری اسلامی ایران معادلات منطقه و جهان را عوض کرده است .

حجت‌الاسلام بحرانی ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های جانباختگان فاجعه منا افزود: باید کمیته حقیت‌یاب تشکیل شود تا اصل قضیه مشخص گشته و حقوق جانباختگان و خانواده‌های آنها استیفا شود.

وی ابراز داشت: هم‌اکنون جمهوری اسلامی ایران در منطقه حرف اول را می‌زند و کسی جرأت نگاه بد به این مملکت را ندارد.
مدیر مدرسه علمیه مهدی(عج) خطاب به امت اسلامی در سراسر جهان گفت: تنها راه پیروزی مسلمانان این است که با حفظ وحدت و اتحاد خود دشمن واقعی و ایادی استکبار در منطقه را بشناسند .

ابراهیم بحرانی با تشکر از پیگیری‌های مسؤولین کشور در این فاجعه گفت:در جریان فاجعه منا ثابت شد که دیگر دیپلماسی لبخند جواب نمی‌دهد بلکه باید مواضع انقلابی گرفت و تا استیفای حقوق خانواده‌های جانباختگان ایستاد .

بحرانی حکام سعودی را خائن الحرمین و خائن المسلمین خطاب کرد واظهار داشت: امروزه جنایت‌هایی که در یمن، سوریه و عراق رخ می‌دهد همگی با پشتیبانی مالی حکام سعودی صورت می‌گیرد که آلت دست آمریکا قرار گرفته‌اند.
مدیر مدرسه عملیه مهدی موعود(عج) شهرستان دیّر گفت: وقت آن رسیده است که امت اسلامی در سراسر جهان با اتحاد خود غده سرطانی آل سعود را از پیکره اسلام بیرون کنند.

ارسال نظرات