خبرهای داغ:
سردار ابوحمزه:

اساس سیاست خارجی ایران بر مردم‌سالاری دینی و اسلامی است

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه مواضع جمهوری اسلامی نسبت به آمریکا و اسرائیل تغییری نکرده است، گفت: اساس و فلسفه سیاست خارجی جمهوری اسلامی بر مردم‌سالاری دینی و اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۷۴۳۹۷
|
۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سردار ابوحمزه در گردهمایی بزرگ رزمندگان دوران دفاع مقدس در شهرستان نهاوند بیان داشت: در دیدار اخیر با مقام معظم رهبری ایشان به اقتصاد مقاومتی به روش مدیریت جهادی با بهره‌گیری از 6 محور کار، تلاش، محاسبه با خدا، علم، تدبیر و درایت که در بحث مردمسالاری دینی وجود دارد تأکید کرد که منجر به عدالت در جامعه می‌شود.

وی افزود: در بحث مردم‌سالاری سکولار عده‌ای می‌گویند باید با آمریکا و کشورهای غربی رابطه برقرار شود حتی به قیمت زیر پا نهادن عدالت اجتماعی با ادعای اینکه ما به دنبال توسعه و اقتصاد آزاد هستیم و یا اینکه می‌گویند اگر ما می‌خواهیم مشکلاتمان حل شود باید با آمریکا و کشورهای اروپایی رابطه برقرار کنیم.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خطبه‌های عید فطر تهران در خصوص مذاکرات هسته‌ای که فرمودند «ما فقط در بحث هسته‌ای با آمریکا مذاکره می‌کنیم و لاغیر»، تصریح کرد: مواضع جمهوری اسلامی نسبت به حمایت از فلسطین، غزه، سوریه، عراق، یمن و شمال آفریقا و سایر ملت‌های مسلمان و مستضعف که در مقابل آمریکا و اسرائیل ایستادگی و مقاومت می‌کنند همان مواضع قبلی است و تغییری نکرده است.

وی بیان داشت: امروز بحثی در لیبرال سرمایه‌داری و لیبرال دموکراسی در حوزه اصول و مبانی بر سر اسلام و ولایت وجود دارد.

ابوحمزه اضافه کرد: اساس و فلسفه سیاست خارجی جمهوری اسلامی در مردم‌سالاری دینی و اسلامی بر اساس عزت، حکمت و مصلحت است اما دیدگاه سیاست خارجی مردم‌سالاری سکولار این است که ارتباط با آمریکا و حامیانش مشروط است.

وی تأکید کرد: در بحث سیاست مردم‌سالاری اسلامی باید از مستضعفین دفاع کرد و با سیاست‌های کشورهای غربی و اسرائیل مبارزه کرد.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان افزود: با توجه به فرا رسیدن انتخابات اسفند ماه سال جاری بر همه ما تکلیف است که با هوشیاری و تبیین توطئه‌های دشمنان برای آحاد مردماز نفوذ افراد غیر مصلح در عرصه سیاسی جلوگیری کنیم تا افراد و اشخاصی که دارای شرایط لازم هستند برای کاندیدایی معرفی شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات