بخشدار ویژه خارگ :

ایثارگری های رزمندگان سد نفوذ ناپذیری در برابر توطئه های دشمنان شد

بخشدار ویژه خارگ گفت: دفاع مقدس یادآور ایثارگری رشادت های رزمندگانی است که از همه هستی خویش گذشتند تا انقلاب ، استوار و این ایثارگری ها سد مستحکم و نفوذ ناپذیری در برابر توطئه های دشمنان شد.
کد خبر: ۸۵۷۲۹۶۰
|
۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸
 به گزارش خبرگزاری بسیج از خارگ، بخشدار ویژه خارگ در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت : هفته دفاع مقدس یادآور خون های پاکی ست که در پای شجره طیبه انقلاب اسلامی ایران ریخته شد .
بخشدار ویژه خارگ در مراسم،گفت : دفاع مقدس یادآور بیش از2888 بار تجاوز وحشیانه هوائی دشمن میباشد و این هشت سال منشاء غرور ملی پایان ناپذیر مردم سلحشور ما گردید هفته دفاع مقدس یادآور ایثارگری و رشادت های رزمندگانی است که از همه هستی خویش گذشتند تا انقلاب ، استوار و این ایثارگری ها سد مستحکم و نفوذ ناپذیری در برابر توطئه های دشمنان شد .
عسکر زارعی در ادامه اظهار داشت : همه مردم پشتوانه قوی نیروهای مسلح هستند و نیروهای مسلح البته پیشتوانه قوی همه مردم ایران زمین .
وی افزود دنیا تصور می کرد اگر روزی قدرت های شرق و غرب متحد شوند انقلاب ما را از پا در خواهند آورد ، اما این تنها یک خیال واهی ، یک اشتباه بزرگ استراتژیک بود .
وی در پایان تصریع کردند ، به قدرت دفاعی نیروهای مسلح و وحدت حول محور رهبری و اتحاد جمعی اتکا داریم وی افزود وحدت را رمز موفقیت دز مشکلات دانست و تاکیید کرد در فضای همدلی و همزبانی با تکیه بر قدرت و آموزش به توسعه و پیشرفت و حل مشکلات خارگ قدم برداریم .
ارسال نظرات