خبرهای داغ:
مدیرکل ارشاد فارس:

دبیرخانه دائمی همایش بین‌المللی اقتصاد هنر در شیراز برپا شد

مریدی از برپایی دبیرخانه دائمی همایش بین‌المللی اقتصاد هنر با همکاری فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۷۲۲۸
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، بهزاد مریدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در دیدار با معاون امور سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با تأکید بر لزوم توجه به اقتصاد هنر و آشنایی با بحث‌های نظری عملی این مقوله مهم دنیای امروز، از برپایی دبیرخانه دائمی همایش بین‌المللی اقتصاد هنر با همکاری فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی در شیراز خبر داد.
وی افزود: پس از این، در ادامه این مسیر مجموعه کارهایی از جمله برپایی نشست‌های علمی در پاسخگویی به ابهامات برگزار شده و می‌شود.
مریدی عنوان کرد: همچنین، راه‌اندازی دانشگاه تابستانی فرهنگ و هنر نیز از این دست کارهاست که در همه حوزه‌های هنری به‌صورت هفتگی برنامه برگزار می‌شود.
مدیرکل ارشاد فارس با اشاره به تأسیس مرکز آموزش عالی فرهنگ و هنر در قالب دانشکده در شیراز گفت: در نخستین اقدام نیز با اهتمام به سینما، رشته تصویربرداری در این دانشکده بنیان گذاشته شد.
وی در پایان سخنان خود پرهیز از نگاه حراستی به مقوله فرهنگ و هنر را از اهداف خود عنوان کرد و گفت: با توجه به این موضوع که نگاه حراستی به محتوا آسیب‌زاست، همکارانی به این مجموعه کمک می‌کنند که نگاه فرهنگی به مسایل دارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها