خبرهای داغ:
یکی از مربیان موفق طرح صالحین همدان مطرح کرد

تولید محتوا و ایجاد شبکه تربیتی از اهداف حلقه‌های صالحین

یکی از مربیان موفق طرح صالحین همدان همدان گفت: یکی از اصلی ترین اهداف این حلقه ها بسترسازی و ایجاد ساختار و شبکه تربیتی جهت سازماندهی تمام بسیجیان در این حلقه ها و تولید محتوا است.
کد خبر: ۸۵۱۰۵۱۱
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۷

امیر حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهارداشت: بی تردید اولویت این روزهای بسیج و سپاه در تمامی رده ها در کنار اهمیت دادن به حوزه های مختلف، پرداختن به موضوع مهم حلقه های صالحین در سطح این رده ها است.

وی افزود: یکی از اصلی ترین اهداف این حلقه ها بسترسازی و ایجاد ساختار و شبکه تربیتی جهت سازماندهی تمام بسیجیان در این حلقه ها و تولید محتوا است.

این مربی موفق تصریح کرد: به منظور هرچه بهتر برگزار شدن این حلقه ها در کنار تمام ساختارهای حلقه های صالحین از ظرفیت فوق العاده دانشجویان، طلاب و فرهنگیان نیز برای رسیدن به اهداف این شجره طیبه بهره برداری لازم انجام می شود.

وی با اشاره به برگزاری این جلسات به صورت بسیار صمیمی، گفت: پرداختن به برنامه های علمی، ورزشی و معنوی از جمله هیات عاشقان ولایت از دیگر نمودهای این حلقه ها به شمار می رود.

حیدری عنوان کرد: سرگروه ها باید در کنار تربیت متربیان به خودسازی نیز بپردازند تا از هدفی که برای رسیدن به اهداف عالی این نظام تربیتی ترسیم شده خارج نشوند.

وی عنوان داشت: پرداختن به امور اعتقادی، ادیان و جنگ نرم از مهمترین مبحاثی است که در حلقه صالحین مسجد النبی(ص) همدان به آنها پرداخته می شود.

این مربی حلقه‌های صالحین با اشاره به وجود متربیان ممتاز و نمونه در این حلقه ها، اظهارکرد: به منظور پیشرفت بسیجیان در حوزه های علمی و تحصیلی نیز، جمعه ها کلاس های تقویتی با توجه به پایه های تحصیلی برای متربیان حلقه های صالحین مسجد النبی(ص) برگزار می شود.

وی عنوان کرد: به منظور تقویت روحیه جهاد و شهادت در بین این عزیزان در ابتدای هر حلقه سعی شده است تا قسمتی از وصیت‌نامه شهدا خوانده شود.

حیدری در پایان خاطرنشان کرد: امید آن می رود که هر روز شاهد پیشرفت این نظام تربیتی در سطوح مختلف جامعه باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات