خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج سازندگی انجام شد:

افتتاح و بهره برداری از ۱۱ پروژه پنل های خورشیدی ۵ کیلو واتی در خمینی شهر

افتتاح و بهره برداری از ۱۱ پروژه پنل های خورشیدی ۵ کیلو واتی در شهرستان خمینی شهر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان انجام شد.
کد خبر: ۹۵۹۸۷۲۹
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۵

به گزارش خبرنگار بسیج از خمینی شهر ،به مناسبت هفته بسیج سازندگی با حضور صابری جانشین فرمانده سپاه، بسیج سازندگی سپاه، جوانمرد رئیس شورای جهادی، زارعان نماینده فرمانداری و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی، از بین ۱۱ پروژه پنل های خورشیدی ۵ کیلو واتی در شهرستان خمینی شهر یک پروژه در محله آدریان به صورت نمادین افتتاح و بهره برداری شد.

صابری جانشین فرماندهی سپاه ناحیه خمینی شهر درحاشیه افتتاح نیروگاه خورشیدی ضمن تبریک هفته بسیج سازندگی اظهار کرد: یکی از کارهای خوبی که انجام شده استفاده از منابع طبیعی، تولید برق و یک درآمد ثابت برای خانواده ها است و با همکاری اداره برق، بانک و فرمانداری با اولیت خانواده محرومین، کمیته امداد و بسیجیان در اختیار مردم قرار می گیرد.

معاونت بسیج سازندگی در ادامه تصریح کرد: هر یک از این واحد های تولید برق که به صورت پنل های خورشیدی هستند با ۱۳۵ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه بسیج سازندگی به مرحله بهره برداری رسیده است.

وی افزود: تاکنون ۱۱پروژه در شهرستان خمینی شهر بهره برداری شده و برنامه ریزی برای نصب پنل خورشیدی تا پایان سال جاری در نقاط مختلف شهرستان انجام شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار