خبرهای داغ:
به همت گردان ۱۱۷ امام حسین)علیه السلام) برگزار شد:

برگزاری برنامه شبی با شهدا و ميثاق با شهدا در شهرستان آران و بیدگل

به منظور گرامی داشت و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، برنامه شبی با شهدا و ميثاق با شهدا همراه با برنامه های فرهنگی مذهبی با حضور خانواده شهدا، بسیجیان و پایوران گردان ۱۱۷ امام حسین)علیه السلام) و مردم محلی در زیارت محمدهلال ابن علی (علیه السلام) برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۸۵۲۳
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۱

‌به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر ۱۴ امام حسین (علیه السلام)، برنامه شبی با شهدا و ميثاق با شهدا همراه با برنامه های فرهنگی مذهبی با حضور خانواده شهدا، بسیجیان و پایوران گردان ۱۱۷ امام حسین)علیه السلام) و مردم محلی، به منظور گرامی داشت و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا در زیارت محمدهلال ابن علی (علیه السلام) برگزار شد.

حضور بسیجیان و رزمندگان گردان ۱۱۷ امام حسین)علیه السلام) و بیدگل بر سر قبور شهدا  همچنین شهدای مدافع امنیت لشکر۱۴ امام حسین (علیه السلام) شهید والامقام سرهنگ پاسدارمیثم عبداله زاده در گلزار شهدا شهرستان  برگزار شد.

فرمانده گردان ضمن تقدیر و تشکر از بسیجیان محترم در مراسم شبی با شهدا به خاطره گویی از شهید والامقام میثم عبداله زاده پرداخت  و یاد خاطره او را گرامی داشت.

وی در پایان به مسائل حوادث اخیر پرداخت و راه برطرف شدن مشکلات را انقلابی بودن، گوش به فرمان رهبری دادن و داشتن روحیه شهادت طلبی عنوان کرد.

در پایان به نقش اصلی شهدا در تاریخ اشاره نموده و به جوانان توصیه کردند اگرمیخواهید در دنیا و آخرت سعادتمند شوید یکی از شهدا را به عنوان الگو قرار داده و راه و منش او را در زندگی خود اجرایی نمایید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار